Nu este rău să faci ceva ce nu ai mai făcut până acum.
Zgomot!
Bannawit puse o băutură pe măsuța din cameră Tocmai își terminase a doua sticlă de bere în această dimineață. Ochii ascuțiți ai lui se uită din nou la sticla de bere și oftă din nou.
E așa de trei sau patru zile, după ce a ieșit cu acea persoană înaltă.
-Tu bei bere și nu-ți pasă de ficat. P’Pan fumezi și nu-i pasă de plămânii săi Serios, poți să-mi spui ce sa întâmplat? l-a întrebat pe prietenul său cel care ar trebui să se relaxeze ca Talay.
Recent, prietenul lui și noul angajat aveau simptome ciudate pentru Talay, nu păreau vizibile, dar tot poate să le vadă. Cei doi nu s-au dus să se odihnească în aceeași perioadă. Oameni care obișnuiau să stea cu Bannawi cere să meargă să stea cu Talay la ora 23:00 Talay lua pauză și mănâncă tăiței dar Pan a cerut să se despartă ,nu mănâncă orez sau pește. În plus, când se întoarce Talay, simte doar miros de țigări. S-a obișnuit în ultima vreme. Obișnuia să simtă acel miros mai mult decât mirosul parfumului lui Bannawit.
În același timp, prietenul său a fumat niște țigări, dar a băut puțin mai mult decât de obicei. A băut pentru că era obosit, pentru că voia să socializeze, dar, ca în zilele trecute nu, Bannawit bea ca să adoarmă.
Și chiar poate să adoarmă?
-Ce să-ți spun? a spus Bannawit și a oftat. Nu știa de unde să înceapă.
-Ce se întâmplă cu tine și P’Pan? a întrebat Talay și și-a frecat părul iritat. Dar când Talay a fost enervat de prietenul său, iar acesta a tresărit.
-Bah, bah, nu este, a răspuns Bannawit
-Nu am vrut să spun așa, Blue. Adică ce e în neregulă în a nu vorbi așa?a spus Talay.
-Oh...
-Nu mi-ai răspuns. Talay ar vrea să meargă să-și scuture prietenul sau ar trebui sa meargă să scuture pe cineva mai în vârstă decât el.
Nu au plecat cei doi înainte într-o excursie împreună? Bannawit a trimis și poze frumoase cu marea, cu un gastro-pub din oraș pentru a-l face invidios, însuși Bannawit i-a spus că a fost o excursie foarte distractivă, dar de ce era o atmosferă atât de încărcată intre Bannawit și acel angajat foarte distractiv.
-În acea zi....am întâlnit un vechi prieten.
-Prieten?
-Prieten! Ai de gând să mă asculți cu atenție? La întrebat Bannawit pe colegul de cameră. La care cealaltă persoană dădu din cap.
-Ascultă, nu credeam că ai prieteni, spuse Talay, iar Banrawit se uită la el.
-Nu ne-am văzut de mult. Așa că am vorbit puțin, apoi P’Pan ...
-Oprește-te, oprește-te! Vreau să ghicesc, a spus Talay.
„....” Apoi Bannawit scoase un oftat ușor.
-Phi Pan, te-a părăsit. Și atunci, v-ați certat, a spus Talay, dar Bannawit a clătinat din cap.
-Nu cred că ne-am despărțit. Și nu ne-am certat unul cu celălalt, a spus Bannawit.
-Oh... a strigat persoana care a ghicit lucrul greșit.
-A spus ceva și am fost rănit, a spus Bannawit.
-Oh! Era un alt sunet puternic pe care Talay la scos pentru că a fost o propoziție care ia depășit așteptările.
Din câte a observat Talay de aproape o lună, noul angajat nu pare atât de indiferentă sau interesat de nimic. Acea persoană este foarte asemănător cu Bannawit. Dar nu la fel de extremă ca Bannawit. Poate din cauza vârstei și a experienței sale, mai mult expresia lui P’Pan era nu era la fel de dominatoare ca a prietenul său, Talay, nu credea că bărbatul mai în vârstă ar avea o latură copilărească numită a fi supărat pe prietenul său până la punctul de a nu vorbi unul cu celălalt trei sau patru zile ca asta.
CITEȘTI
"Lumina" lui Blue 💜
Romance"Iubirea soarelui" Pansaeng & Bannawit ⚠️Conținut sensibil recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani descriere scene intime . Traducere neautorizată non-profit. Credite Autorului de drept FADDIST. De la fani pentru fani.