Η Λάουρα πρότεινε στον Μάθιου κάτι.
Λάουρα- Γιατί δεν παίρνουμε τον γιό σου και να φύγουμε μακρία. Θα τα κανονήσω όλα. Θα ζήσουμε μια νέα ζωή οι τρείς μας. Όμως εγώ έχω την Ραφαέλλα μου και το μωρό της. Δεν μπορώ να τους αφήσω.
Η Ραφαέλλα συνηδητοποίησε κάτι και το είπε στον Μάξιμο.
Ραφαέλλα- Μάξιμε μου συνηδητοποίησα ότι δεν έχουμε παντρευτεί σε εκκλησία. Πρέπει να το κανονήσουμε αυτό. Θέλω να παντρευτούμε για να μας δουν η Ιζαμπέλα μας και ο γιός μας.
Ο Μάξιμος το είχε προσχεδιάσει από πριν αυτό. Έστειλε τον Τόμμας να βγάλει τις άδειες γάμου.
Μάξιμος-- Διάβασε αυτό το φάκελο αγάπη μου. Είναι οι άδειες του γάμου μας.
Ο Μάξιμος φίλησε τρυφερά την Ραφαέλλα. Η Ραφαέλλα ήταν χαρούμενη για αυτή την έκπληξη που της επιφύλαξε ο Μάξιμος της. Ήξερε πως να την καθυσυχάζει πάντα. Τον αγκάλιασε σφικτά και άκουγε τον ήχο της καρδίας του που χτυπούσε μόνο για αυτή.
Η Ελίζαμπεθ απαιτούσε να μάθει που ήταν ο Εδουάρδος γιατί της έλειπε πάρα πολύ.
Ελίζαμπεθ- Απαιτώ να μάθω που είναι ο Εδουάρδο μου και η κόρη μου. Φαντάζομαι θα είναι μια ξανθιά πριγκίπησσα τώρα.
Ρείνα- Είσαι μόνο 13 χρονών ανήλικη. Δεν μπορεί ένα μωρό να φροντίζει άλλο μωρό.
Ελίζαμπεθ- Για αυτό την έδωσες στην γεροντοκόρη αδερφή σου.
Η Λάουρα δεν άντεχε το γεγονός ότι κάποια στιγμή η κόρη της και ο εγγονός της θα πέθαιναν και αυτή θα συνέχιζε να ζεί.
Λάουρα- Δεν θα αντέξω να δώ τον χαμό της κόρης μου και του εγγονού μου. Ενώ εγώ είμαι αθάνατη. Όταν πλησιάσει αυτή η ώρα θα πώ στον Φερνάντο να μου κάνει υποβολή να τους ξεχάσω. Εσύ και ο Μιγκέλ θα γίνετε σαν εμένα όταν πεθάνετε γιατί έχετε το αίμα μου μέσας σας. Θα σου δείξω πώς να κάνεις υποβολή Γαβριήλ μου
Μάθιου- Δηλαδή μπορείς εσύ να με κάνεις να ξεχάσω εσένα και τον γιό μου?
Λάουρα- Ποτέ δεν θα σου έκανα κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να στο κάνω.
Μάθιου- Μα όπως και εσύ έτσι και εγώ δεν θέλω να δώ τον χαμό του.
Λάουρα- Δεν θα τον δείς γιατί θα ξαναγεννηθείς σαν Γαβριήλ. Θα είναι ο θετός σου θείος στην άλλη ζωή.
Μάθιου-- Δεν καταλαμβαίνω τι εννοείς.
Μιγκέλ- Λάουρα εδώ είσαι?
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...