Чоловік за наймом
У цьому світі є два типи людей: ранкові люди і ті, хто хоче стріляти в ранкових людей.
Юнгі впевнено належить до другої категорії.
І безперервний гучний дзвінок у двері не спростовує цей факт. Кидаючись у ліжку, Юнгі стогне, ледь прокинувшись, щоб помітити будь-яку зв'язну думку. Напевно, це сусіди. Який-небудь кур'єр для сім'ї з трьома дітьми або Чон Хосок двома дверима нижче.
Діньдіньдіньдіньдон—
Хто в біса замовляє в цю годину? Занадто рано — сонце тільки встало, трясця. Юнгі хоче якомога довше використати свій час відкладення, дуже дякує. Він засовує голову під подушку, щоб заглушити нескінченне дзижчання, що рикошетить від стін, наче гучномовець, чекаючи, поки шум припиниться.
Але це не так. Це балакає безперервно, схоже на те, як його мати докоряла йому за те, що він ухилявся від миття посуду ще в старшій школі.
Десь позаду його заплющених очей і в глибині його свідомості Юнгі задається питанням, чи насправді дзвоник дзвонить для нього, але потім відкидає цю думку, щойно вона виникає. Звичайно ні. Останній раз у нього були друзі... ну так.
Ніколи.
Це точно для сусідів.
- Мін Юнгі-сі?
Або ні.
Затамувавши подих, Юнгі відкриває очі. Його перша думка: хто?
А потім: чому?
Тому що нехай буде відомо, що Мін Юнгі не гуляє. Він не дуже любить запрошувати людей заходити в його особистий простір, не кажучи вже про власну кляту житлову кімнату, тож хто в світі міг шукати його — навіть знаючи його ім'я — о пекельній годині ранку?
Він відтягує ноги з ліжка й тягнеться до дверей, позіхаючи, потягуючись, а коли заглядає в вічко, то бачить, що з іншого боку стоїть високий чоловік у костюмі. На кшталт справжнього парадного костюма, з краваткою і всім таким рано вранці. Страховий агент? Якщо так, то це фігня. Просто показує, яку тактику продажів планують ці невпинні білі комірці. У них напевно зараз багато нервів стукають від дверей до дверей.
Юнгі хмуриться і кричить: - Що, в біса, ти хочеш?
Приглушений голос з іншого боку дверей відповідає: - Привіт! Краще було б пояснити віч-на-віч.
ВИ ЧИТАЄТЕ
New Romantics
Hayran Kurgu«Ми назвемо себе новими романтиками: партнери у злочині, тисячоліття, 21 століття, які заробляють гроші на шлюбі. Як у фільмі, але в реальному житті». Що ви робите, коли вам налаштовано успадкувати мільярди за заповітом вашого нещодавно померлого д...