Романтика мертва
- Тож дозволь мені роз'яснити, — протягує його майбутній (фальшивий) чоловік, схрещуючи ноги на кріслі та заправляючи біляве пасмо за вухо. - Як довго ми маємо бути чоловіками?
- Шість місяців, щонайбільше, — просто відповідає Юнгі. Звичайно, цього достатньо, щоб вважатися - законним. Не дай Бог йому довше залишатися заплутаним у небажаному шлюбі. - Ми скажемо, що це був бурхливий роман — ми надто швидко домовилися. Тоді ми розлучимось і розійдемося як малоймовірні друзі.
Не знадобилося багато, щоб переконати Юнгі сказати - так, і, чесно кажучи, він не був твердо налаштований відмовити Чіміну. Зрештою, вони обоє знають, що їм потрібно один від одного, і Чімін, здається, досить хороший актор, щоб довірити йому це. Юнгі настільки дріб'язковий, що хоче змусити хлопця трохи звиватися після того, як він був таким грубим минулої ночі.
- Правильно. Гаразд Звучить цілком законно, — заявляє Чімін, замислено киваючи, але потім піднімає вказівний палець із паузою. - Але! Я відчуваю, що нам потрібно вивчити деякі основні правила, перш ніж почати це партнерство.
- Партнерство, — повторює Юнгі, пирхаючи. - Ти кажеш, ніби це серйозна справа.
- Це може бути незаконним, але це бізнес, і я на 100% серйозний. - Чімін стискає пальці на схрещених колінах і нахиляється вперед із всезнаючим поглядом. - І для твоєї інформації: для кожної ділової угоди ти повинен мати взаємно узгоджені умови, пане... зачекай, як тебе звуть?
Неймовірно. - Тож ти знаєш моє обличчя, але не знаєш мого імені.
- Боже, боже. Ти міг би бути Джоном або Майклом, і я б все одно зробив це. Все одно. Як я вже казав.
Юнгі закочує очі й спирається на своє крісло.
Над головою кав'ярня наповнює теплу акустичну музику, надто щасливу, як йому не подобається, і він не може не відчувати себе на гітарній струні, на якій грає цей шахрай, хоча він має бути тим, хто тут вирішує. - Мін Юнгі.
- Мін Юнгі. правильно. Блін, я справді роблю це з хлопцем, чиє ім'я я щойно дізнався, га... — чутно бурмоче собі під ніс Чімін. - У будь-якому випадку, дозволь ще раз відрекомендуватися. Пак Чімін, до твоїх послуг. І я кажу тобі, Юнгі-сі, я не підведу тебе тут, але щоб все було чесно, ти також маєш прислухатися до моїх прохань.
ВИ ЧИТАЄТЕ
New Romantics
Fanfiction«Ми назвемо себе новими романтиками: партнери у злочині, тисячоліття, 21 століття, які заробляють гроші на шлюбі. Як у фільмі, але в реальному житті». Що ви робите, коли вам налаштовано успадкувати мільярди за заповітом вашого нещодавно померлого д...