partea 1

4 0 0
                                    


imi e cam plin de cand ii merge bine la vasilie(nume de cod) :))  treaba pagina de reel uri sau for you pe tiktok cu chestii de dragoste, relatii, intelegi ideea...si ma cam gandesc oare de ce sunt asa de nostalgic sau fericit pentru el in acelasi timp. vad cum viata s a se schimba tot mai tare pe zi ce trece. imi place ca ma intreaba/compara sau vrea sa ineleaga cat mai multe si are rabdare. se maturizeaza mult in perioada asta, e si singur, adica toti am plecat din oras, si a dat de cineva acum, cineva important as zice, o sa fie un nume ce nu l va uita niciodata.

toti avem astfel de nume, pe care le vom duce cu noi pana la sfarsitul zilelor ce le avem, dar nu asta e ideea.

acum ca discut cu adi ma gasesc intr o completa contradictie cu ce simt uneori, sau ce gandesc, mai ales cand stau si studiez sau citesc la biblioteca sau in general. am avut momente si azi de exemplu cand ma pierdeam complet in capul meu si ramaneam acolo pana ma "trezea" cineva. 

sunt si recunosc, dar imi recunosc mie si numa mie asta, ca ma aflu intr o stare fie constanta dar si indiferenta cu tendinte de nasol a vietii. prieteniile imi sunt mai adevarate decat au fost vreodata, deci asta e un plus, dar am atatea aspecte in viata mea care au disparut sau pur si simplu au o calitate mult scazuta celei de acum un an.

da, acum un an nu as fi putut zice ca viata mea va arata asa, sau macar sa ghicesc 10 % din ea n as fi reusit.

stiu ca ideile nu se leaga una de alta, si poate asta zice multe intr un mod indirect si nedorit a fi descoperit despre mine.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ce ma face sa fiu asa?Where stories live. Discover now