Heei lezersss,
Ik heb 2 votes duz ga weer verder! thanks als je gevoted hebt!
Emma wordt wakker van de wekker. Half 5. Normaal staat ze pas om half 7 op en moet ze naar school. Emma kleedt zich snel om. Beneden steelt ze wat geld uit haar vaders portomennee, maakt een paar broodjes klaar en stopt die in haar tas. Ze pakt haar koffer met kleding die ze gisteren had ingepakt, loopt naar de voordeur en doet die heel zachtjes dicht. Als ze buiten staat, loopt ze binnen 5 minuten naar de haven.
Ze ziet een groot schip staan. Daar moet ik in, denkt ze. Ze geeft haar ticket en loopt het schip in. Emma gaat op een stoel zitten. Aan de andere kant van het schip zit een man die erg dronken is. Ze denkt aan HAAR dronken vader. Emma moet bibberen van de gedachte dat hij haar slaat. Al snel is het 12 uur 'smiddags. Ze stapt de boot uit en belt een taxi. 5 minuten later komt er een taxi aanrijden. Ze stapt de taxi in en een donkere man vraagt haar waar ze heen wil. Emma vertelt dat ze naar het grootste hotel van Londen wilt. De man begrijpt meteen welk hotel dat is.
De taxi stopt om 13:48 voor het hotel. Emma vraagt hoeveel ze moet betalen. '£130.76' Zegt de donkere man met een zware stem. Ze pakt het geld uit haar tas en geeft het aan de man. Emma loopt het hotel in. Ze vraagt de sleutel aan de balie en loopt naar haar appartement. Als ze de deur opent, krijgt ze spijt voor wat voor een appartement ze gekozen heeft. 'Wat een troep, nu begrijp ik waarom het ZO goedkoop is! Waarom dacht ik daar niet eerder aan! Aaarg!' Zegt Emma boos. Ze besluit alleen haar kamer in te komen als ze moet slapen, verder gaat ze wel buiten chillen enzo. Ze pakt haar spullen uit en doet ze in de verroeste kast. Ze wil meteen weg uit deze kamer maar ze is zo moe dat ze op het bed ploft en in slaap valt.
Half 6 wordt ze wakker. Ze pakt een broodje, eet hem op en gaat snel naar buiten. Weg van die Vieze kamer. Als ze buiten staat hoort ze opeens hele harde muziek. Ze wil weten wat voor een muziek het is. Ze hoort: 'There must have been a time I was the reason for that smile' Dat liedje komt haar bekend voor. Ja, dat liedje kent ze wel!
Dat was het. Weten jullie welk liedje het is? En van wie? Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Comment/Vote/Fan? x Ika
Ik ga verder als ik 3 votes heb.
JE LEEST
Lou or Justin? (A dutch Louis Tomlinson and Justin Bieber Fan Fiction)
FanficEmma is een meisje dat veel gespest wordt op school. Haar moeder is overleden en haar vader is er nooit en als hij er is, is hij bezopen en slaat hij haar vaak. Ze besluit om weg te lopen. Ze gaat naar Londen. Daar ontmoet ze One Direction. Vlak daa...