Bu gün batuyla plan yapmıştık. Hıh bu arada aklıma gelmişken söyliyeyim nazın ikinci adı beril özel kişiler ona beril diyor bende ona berilde diyorum. Ben konuya dönüyim. Kafeye gidecektik ama ben ne giyecekt??? Uzun bir dünüşmeden sonra hala aklımda bir şey yoktru berili (yanı nazı beril yazıyorum alışmanız için/) aradım o bana ne giyeceğimi söyşedi camın arkadaşım ya beni ben den iyi biliyor. Çok tatlı giyinmiştim. Ve sira saç makyaja gelmişti. Berilin dediği gibi düz bir fön çekip gözümü siyah eyeliner çektim. İşte hazırdım. Yapmama grreken tek şey telefonuma bakıp batu nun bana aşağıdayım inebililrsin aşkım diye mesaj atmasıydı. Siyah ile yazılmamış bölün dışında diğeri doğru ama siyah ile yazılmış aşkım ı yazar mı bilmiyorum. Bilmek istediğim tek bir şey var aşkım yazması. Batu yu beklerken düşünmeye başladım. Okulların kapamasına 1 hafta kalmıştı. Bu yıl bizim son yılımız olduğu için mezunuyit balomuz var. Ben de istanbul üniversitesi diş doktorluğu bölümü ( böyle bir bölüm var mı bilmiyorum salladım) kazandım zaten bu mesleği istiyordum. Bende mezuniyet baloma onu götürmek istiyorum. Ve bu gün batu ya bunu teklif ediceğim derken telefonuma mesaj gelmesiyle çığlıkattım. Çünkü batu mesajın sonuna aşkım yazmıştı. Bende tamam aşkım yazdım. Ve son kontrollerimi yapıp aşağıya indim. Araba aşağıda bekliyordu. Batu beklenmeyen bir hareketle arabadan inip kapımı açtı ve buyrun prenses dedi. Bende nazık bir şekilde teşekkür edip arabaya bindim. Yol boyunca havadan su dan konuştuk. Cafe ye gelince boş bir yere geçip konuşmaya başladık. Ben teklifimi batu ya açıkladım.
Memnuniyerle kabul etti. O sırada cafeye berke ile beni aldattığı kız girdi. Donuğ kalmıştım bu olamazdı. İstemessizin gözimden 1 damla yaş geldi. Bunu farkeden batu arkasına baktı ve berke yi gördü. Batu berke yi tanımadığı için olanları batu ya anlatmak zorunda kaldım. Batu sinirlenip berleye yumeuğu geçirdi. Çok korkuyordum batu ya bir şey olmasından ki korktuğum başıma gelme di değil...