Prolog
-Tine-ti ochii inchisi Rosie, in aceste fel nu vei putea visa mai bine. Doar.. nu ii deschide.
-Am incredere in tine, Jacob!
Jacob o stranse si mai tare pe Rosie langa el.
-Esti cred ca singura persoana care ma intelege!
-Si tu esti singura persoana pe care am iubit-o atat de mult vreodata, Rosie.
-Sa nu ma lasi niciodata..
-Niciodata..
Mda, poate ca asta nu e cel mai potrivit mod de a incepe povestea mea. Am nevoie de o scena mai din urma.
-Nuuuu, te rog eu, nu ma lasa aici!
-Esti pe cont propriu, papusa!
-Dar te rog eu, e intuneric, suntem intr-un loc ciudat, si mi-e frica.
…
-Nu ma lasi aici ok?
…
-Jacob, unde esti?
Mda, nici asta.
-Te iubesc.
-Eu nu.
Cu siguranta, nu cel mai bun mod de a incepe o carte. Serios Amber, nu stiu cum sa incep!
-Mai incearca!
-Degeaba! Sa spunem ca printre toate talentele mele, nu se numara si cel de scriitoare.Sunt cum s-ar zice, complet netalentata. Ia tu un om care e foooarte netalentat si pot sa iti garantez ca sunt mult mai netalentata decat el!
-Incepem din nou?
-Ce?
-Sa folosim cuvinte care nu exista! Sincer Rosie, vreau sa am o amintire de la tine. O sa iti duc lipsa, cam..de la cer la pamant.
-Aww, si eu tie Amber. Uite, iti promit ca o sa iti scriu in fiecare zi.
-Promisiunile astea nu se tin Rosie, sti asta.Tu probabil o sa iti petreci zilele cu vampirii tai super sexy si pe mine probabil o sa ma uiti si o sa ma ascunzi intr-un coltisor al inimii tale unde se mai ascunde tipu’ pe care il iubeai in clasa 1 si probabil bunica’ta care e moarta de 20 de ani si nici nu ai cunoscut-o si...
-Amber.Taci.Nu o sa te uit!
-Promiti Rosie?
-Promit!
Fiecare carte incepe cu o promisiune. Fiecare aventura e o promisiune. Iar promisiunile in Transilvania, nu prea se tin.In orice caz, se pare ca suntem gata pentru un nou inceput, de data asta, va promit eu, mult mai palpitant. Hei tu acolo, doar continua sa citesti.Nu te abate prea mult de la poveste si nu gandi prea mult replicile personajelor.Nu spune tot ce stii, nu crede tot ce auzi si nu fa tot ce poti.Aceasta poate ajunge una dintre nenumarabilele legende despre locul asta. Dar asta nu e doar o legenda.Asta e mai mult de atat.E viata mea.
CITEȘTI
Si visele nu sunt doar vise.
Teen FictionRosie este o fata normala, intr-un oras nu prea normal.Dupa ce aceasta se muta in Transilvania din cauza mortii bunicului ei, observa ca viata ei ia o intorsatura ciudata, si tot ce nu ar fi crezut vreodata ca nu se va intampla, se intampla.Cand ace...