9

373 51 23
                                    

(දිග එකක්හෙට ගෙන්නහ් මට උණ )

අර්ර්ම්......

යුවිශ්ගේ රලු කෙදිරිම් මැද්දේම මම යූවිශ් අැතුලෙම රිලිස් වෙන ගමන් දත් වලින් අල්ලගෙන හිටපු යූවිශ්ගේ උරහිස අතඅරිද්දි එයා හෙම්බත් වෙලාම අැදට වැටුනා ..

වෙගෙන් හුස්ම ගන්න ගමන් හති අරින යූවිශ්ගේ තොල් දෙක  උඩින් පෙක් එකක් තියපු නිරැවතින් ම නාන කාමරේට ගිහින් හොදන් අවසිහියෙන් වගේ හිටපු යූවිශ්ව අත් දෙකට උස්සලා ගද්දි එයාගෙන් වේදනාබර කෙදිරියක් පිට වුනා ..

යූවිශ්ව නාවලා ශිට් එක විසික් කරලි මගේ බැග් එකෙන් වෙන ශිට් එකක් අරන් අැදට දාලා අාපහු යූවිශ්ට මාන්චු දාද්දි එයා අමාරැවෙන් අැස් අැරලා එදිහා බලලා අාපහු අැස් පියා ගත්තා ..

දෙන්නෙක්ගේ එකතු විම දෙන්නගෙම කැමැත්තෙන් නොවෙනකොට එක වේදනාකාරි ..යූවිශ්ට වෙලා තියෙන්නේ එක ..

නැගිටලා කන්න ...

එද්දා කඩේකින් ගෙනාපු සැනිවිජස් ටිකයි වතුර බෝතලෙය යූවිශ්ට දුන්නහම එයා එක උදුරගෙන කන්න ගත්තේ මගේ දිහා නොබලා ...

මම යූවිශ් දිහා බලන් ඉන්නවා කියලා තෙරෙද්දි එයා ඔලුව උස්සලා බලලා එහෙමම අාපහු කන්න ගද්දි මම ගිහින් අැදෙන් වාඩි වුනා ..

පුදුමයි කනවා ...සමාන්නයෙන් එහෙම නෙමෙනේ වෙන්න ඔනි ..

මට බඩගිනි .

.ඔයාට ෆිල්මි එකක් වගේ පේනවද  මරන්න හිතන් කිඩ්නැප් කරලා රෙප් කරාට පස්සේ ත් මාව තියන් ඉන්නේ ඔයාට අැති වෙනකන් මාව යූස් කරන්නේ ..

කන්න දෙනකොට එක එපා කිව්වහම හිත උණු වෙලා මාව නිදහස් කරන්නැනේ ඉතින් මම කනවා මට බඩගිනි ..

..

🌼
කෙන්ති ගිහින් වගේ..තව රවුන්ඩ් එකක් යන්න ඔනිද ..

.....අාමෙන් ......Where stories live. Discover now