50. Τσακωμός Μάξιμου+ Ραφαέλλας. Η Ραφαέλλα μαθαίνει αλήθειες.

3 1 0
                                    

Η Ιζαμπέλα προσπαθούσε να καταλάβει τι της είπε ο Γουίλιαμ.

Ιζαμπέλα- Τι εννοείς Λίαμ μου? Γιατί να προτιμάω τον κολλητό? Είναι το σκυλάκι μου και το αγαπώ πολύ. Γιατί να πείς κάτι τέτοιο? Ζηλέυεις τον κολλητό μου? Ένα αθώο πλασματάκι?

Γουίλιαμ- Οι κούκλες Αγγελική και Μανουέλ θα μείνουν στην έπαυλη και δεν θα φύγουν ποτε. Αλλά εγώ θα φύγω. Δεν έχω καμία δουλεία εγώ εδώ μέσα.

Ιζαμπέλα- Όχι Λίαμ μου μην φύγεις από εδώ. Είσαι ο φίλος μου. Τι σου έκανα και θες να φύγεις? Επειδή πήγα να δώ την κόρη του μπαμπά μου και δεν σε πήραμε μαζί μας? Θα σε πάρουμε την άλλη φορά.

Ο Φελίπε ήρθε να τον πάρει από εκεί. Η Ιζαμπέλα έκλαιγε και πήγε και κλέιστηκε στο δωμάτιο της.  Η Δέσπω ανησύχησε που την είδε έτσι.  Ο Μάξιμος και η Ραφαέλλα ήταν απασχολημένοι και ούτε τηςμίλησαν όταν την είδαν.

  Ο Μάξιμος και η Ραφαέλλα ήταν απασχολημένοι και ούτε τηςμίλησαν όταν την είδαν

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Δέσπω- Ούτε καν γύρισαν να κοιτάξουν το κοριτσάκι μου. Κάτι πρέπει να κάνω για αυτό.

Η Ραφαέλλα προσπαθούσε να ηρεμήσει τον γιό της που είχε αναστατωθεί από όλες αυτές τις φωνές.

Ραφαέλλα- Ήρεμα αγοράκι μου όλα θα πάνε καλά. Η μαμά σε αγαπάει πάρα πολύ. Είσαι η καρδία της μαμάς. 

Μάξιμος- Σου πάει πολύ αυτό το φόρεμα αγάπη μου. Τι κάνει ο μικρούλης μας? Συγνώμη γιέ μου για όλη αυτή την ένταση. 


Η Ραφαέλλα έβαλε το μωρό της στην κούνια.  Ο Μάξιμος και η Ραφαέλλα κοιτάζονταν βαθιά ο ένας τον άλλο στα μάτια. Η Ραφαέλλα είχε βρεί την φωτογραφία του Μάξιμου με την κόρη του.

Ραφαέλλα- Είσαι μόνο δικός μου Μάξιμε μου. Μου ανήκεις. Τι είναι αυτή η φωτογραφία που βρήκα στην τσέπη σου? Είδες την κόρη σου και δεν μου είπες κουβέντα? Για ποιό λόγο?

Ο Θάνος αγόρασε και πιο πολλά πράγματα στην Σοφία και άρχισε να την κακομαθαίνει.

Σόφια- Τέλεια έχω και εγώ μια κούκλα πριγκίπησσα.

The Royal RomanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora