92. Šaci a její minulost 2

12 2 12
                                    


,,Ne, prosím, nechte mě už, já už nechci!" křičela Šaci a začala se přitom bránit.

,,Ale no tak, kočičko. To slyším poprvé, že by děvka nechtěla, že jo chlapy," řekl a obrátil se na přítomné muže, kteří si právě užívaly rozkoše s jejím tělem.

,,Jo, to máš pravdu, Justasy. Ještě jsem neslyšel od děvky že by nechtěla," odsekl jeden muž a přitom vrazil svůj úd do toho nádherného ženského těla, které měl před sebou a začal si ulevovat dle libosti.

,,Nechte mě!" křikla Šaci a přitom se po něm ohnala.

,,Au! Ona mě škrábla. No to je ale zlobivá děvka..Však počkej ty dračice, ještě budeš prosit abych ti ho tam strčil a několikrát tě udělal," odsekl naštvaně onen muž a přitom se ohlédl na dva muže, kteří stály vedle něj.

,,Svažte ji ruce.." řekl a potom ještě dodal ,,Myslím že je čas na uklidňující medicínu, tohle tě zpruží kočičko a aspoň už nebudeš škemrat a necháš nás udělat naši práci," řekl hned na do a potom když ty dva muži Šaci svázaly ruce, tak ji otevřel pusu a nalil do ní onu drogu, která byla smíchána s vínem.   

,,Nechte ji!" křikl po nich Sándor a vytrhl tomu muži onu lahvičku z ruky, takže se zbytek oné drogy vylil na podlahu.

,,Nechte ji! Snad jste slyšeli že už nechce!" řekl vztekle a přitom se po tom muži ohnal.

,,Ale copak, někomu se to tady nelíbí..Copak sis neužil dost, nebo sis zaplatil málo. Nebo snad chceš abychom ti ji přenechaly..Ba ne, takového nádherného zboží se tady jen tak pro nic za nic nevzdám. A ty pokud se ti to nelíbí, příteli, tak koukej kde nechal tesař díru. Vypadni!" okřikl se na Sándora a odstrčil ho kousek stranou.

,,Tak to ne, já vás nenechám aby jste ji ubližovaly," řekl Sándor a strčil do jednoho muže, takže upadl na zem.

,,Ubližovaly, my. Ale no tak příteli, každý muž si přeci potřebuje ulevit a je to chlapská povinnost, obzvláště, když je tu tak pěkná fenečka..Uvidíš že za chvilku bude tak nadržená, že nebude chtít přestat..Bude úplně mimo a my si s ní budeme dělat co chceme," odsekl muž jménem Justas a přitom se pokynul ostatním mužům, aby si opět užily rozkoše.

,,Ne, to vám nedovolím!" vykřikl Sándor a srazil onoho muže k zemi.

,,Svažte ho tamhle do rohu, ať nám nepřekáží!" rozkázal další muž a tak se v pokoji strhla velká rvačka. Nakonec ale muži Sándora přeci jen chytily a přivázaly mu obě ruce ke dvěma dřevěným trámům.

,,Tak a teď se pozorně dívej jak si užijeme," zašeptal onen muž Sándorovy do ucha a potom pohlédl na Šaci, která byla opět úplně mimo.

,,Rozvažte ji ruce!" křikl a tak ji dva muži rozvázaly a potom mu udělaly místo, aby si mohl s onou kráskou užít.

,,Ne! Nechte ji! Ne!" křičel Sándor a přitom se snažil vyškubnout z provazu. ,,Nechte ji! Slyšíte!" zařval a znovu škubal rukama, ale ony provazy byly opravdu pevné. ,,Tady se nedá pracovat," řekl Justas, když vložil svůj úd, do Šaciina těla a když se v ní začal zběsile pohybovat.

,,Odveďte ho do vedlejšího pokoje, ať nás ten jeho křik neruší," odsekl onen muž a pak se opět otočil k té nádherné tvářičce.

,,A ty si zatím jen můžeš představovat o tom jak jí to udělám..A to si piš, že ji to udělám pořádně..Tak jak ty určitě nikdy," řekl Justas posměšně, když se podíval znovu na Sándora a přitom si odplivl.

Sándor se jim vysmekl, když ho chtěli odvést pryč a pak se začal s tím mužem, který se mu posmíval do očí prát, jenže ho zezadu chytily dva muži a tak než se nadál, už byl svázány ve vedlejším pokoji. 




Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now