BİR DELİNİN CİNSELLİĞİ

819 8 1
                                    


Seks insanlik tarihinden beri toplum tarafindan kabul goren ama ahlaki kulturel bir cok deger altinda amacindan sapan bir olgudur.
Bu sebeple ancak bir deli gercek saf zevki yasayabilir zira o butun kulturel ahlaki rejimden kendini kurtarmistir bedeni hapis olmamis aksine ozgur kalmistir. Ahlako degerlerin ustune cikan bu üstinsan ve onlari merak eden insanlar hayalperet insanlardir.ve bu yuzden onlar ustinsandir. Bir insanin seksten zevk alabilmesi icin o insanin hayalinde kendisine zevk veren ve kendisini renkler ve hayaller dunyasina kaptirmasi icin insanlar olustrduklari dunyaya FANTEZİ adini koymustur. Oysaki o hayalci insanlar bunu daha once kesfetmislerdir ama onlarin hayal dunyasi siradan insanlara oranla cok daha fazla genis bir okyanusa dönüşecektir.
Seks duygusal yalnizligin disa vurumu olmalidir
Onun disindaki dunyada yapilan insan dogasina aykiri eylemden baska birsey olmayacaktir

Bir deli zevkin doruguna geldiginde kendini renklerin dunyasinda derin nefes alarak dogal olarak akisina birakir sonsuz bosluktan yukari cikan bir gondolda gibidir o...
Normal insanlarin yaptiklari seks sadece bedene ait olup erkegin cinsel organina veya kadinin cinsel organinla birlesmesidir. Ama ancak bir deli karakteri zevkleri dogrultusunda zevkine yön verir ve onun bu hissi yasamasi icin sadece kendi arzuladigi nesne esya insan gibi bir cok degisik nitelikler olabilir.
Bana kalirsa bir insan mantigini surekli kullanarak sadece kendi zihnini gereksiz yoruyor. Din sosyal ailesel bir cok yonden ileri bir seviyeye ulasmak ustinsanlarin isidir. Zaten konu burda seks degildir. Konu insanlardan siyrilip ozgur olan bir ruhun hayatidir.buyuk ihtimal sende bu yaziyi suan okuyorsan sen de ustinsansin demektir.
Bu noktada sende kendini duygusal cinsel ve kitabin ilerleyen sayfalarinda oldugu gibi bir cok noktada gelistirebilirsin. Bu konu kendi okudugum bölüm olan felsefe alaninda kitaplar okurken kendimi watpadde bulup bahcedekipapatya adli uyenin kitabindan etkilendigimde aklima geldi. Kitabi okuyan kesim buyuk ihtimalle biz ve bizim gibi insanlar okuyacagi icin oy ve okunma kaygim hic yok.
Konumuza geri gelelim.Nietzsche unlu bir filozoftu ve birgun bir atin boyuna 33. Yas gununde sarilmis ve ona askini ilan edip anlatmistir. Bizi insan yapan zevk ve duygularimizdir zevkin bilincinde olmak sadece insan icindir. İssiz adam filminde erkek karaktere asik oldugu kadinin seksi anlatmasi ve ogretmesi gibiydi hayat.7.8 milyar insan varsa 7.8 insan vardir. Dolayisiyla 7.8 kere en az seks yapilmis demektir. Ama seksin ayibi baskasina muhtac olarak kuculur.zira oyle olmamali apayrı bir dunya kurmana hayalinde gercegin bile farkina varamamak olmalidir seks...
Hayatin icinde din çok onemli bi yer tutar.Hicbir tanri kendi yarattigi bir varligin delirip ozgur olup kendisine ait oldugunu iddaa ettigi seksin buyuk zevkine ortak olmak istemez. Bu nedenle seksi yasaklar. Oysaki yasak olan her zaman cazip gelecektir. Bir insanla birlikte olmak seni ancak yorar seni uzer. Ama bir deli bir baska deliyle olursa ancak onlar birbirini anlar ve her bakimdan memnun eder. Bu sebeple BİR DELİYİ EN İYİ BİR BASKA DELİ ANLAR. Gokkusaginda bulunan renk sayisi 7 dir
Oysa 10.000.000. Renk cesidi oldugunu biliyor muydunuz? Sadece bu deneme yazilarimda o renklerin olduğunu da size gosteriyorum.
Kendi zevkimi ozgurce yasamak istiyorum derseniz toplumsal ailesel vs bir çok konudan uzaklasmayi da bi sure becerebilirseniz size bu zevkin sirlarini biraz anlatabilirm
• kendinizin sevdigi bir nesne esya ve gerec ile bag kurun ve onla cinseliginizi tek basiniza yasayin
•kendinizi istediginiz her hangi bir arzu veya fantezinin dunyasinda dusunun ozgur olun
•bu eylemi yaptiginiz yeri ve zamani beyninizde ayarlayin ornegin mor bir oda loj isikli...
Ve mor renginin icine girin zevk icindeyken
•sorgulamayin
• kendinize zaman ayirin
• guzel muzikler acin rahatlatsin sizin ruhunuzu.
Sadece bedene ait olmadığınızı kesfedin
• guzel kokular surun odanizdaki yatagin ustune
Yalniz oldugunuz bir gece sakin kafa yapin
Unutmayin sadece bir Deli gercek zevki tadar.
Renklerin icinde kokularin icinde kaybolup sonsuz bir gerceklik icinde yasayin cinselliginizi de...duygulariniz gibi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR DELİNİN CİNSELLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin