Louis P.O.V
Bolo ráno sedem hodín. Konečne piatok a zasa budík, ten skurvený budík. Prevalím sa na druhý bok a hlavu si skryjem pod vankúš v snahe ignorovať ten zvuk, ktorý vycházda z toho pekelného zariadenia. No neúspešne.
Po asi dvoj minutovom pípaní mi do izby vtrhne Harry, ktorého vlasy ukazujú na všetky svetové strany a nasrane mi ho vypne.
,,Nemal si byť už v práci?" spýtam sa Harryho namiesto ranného pozdravu.
,,Nie, dnes mám voľno ale čo ty?" spýtal sa Harry.
,,Práve sa zobúdzam.. Nevidíš?" odpovedal som.
,,A to musíš zobudiť celý dom?"
,,Nie.. Len teba miláčik" žmurkol som na neho a otočil sa.
,,Debil" povedal Harry a treskol dverami.
Nakoniec sa teda postavím z postele a prejdem ku šatníku. Rozmýšľam čo na seba. No nič, klasika. Čierne skinny jeans, biele tričko a vansy.
Zídem dolu, kde už prenikavo voňajú smažené vajcia.
,,Bré ránko" povedal Harry veselo.
,,Dobré." odpoviem mu nesmelo. Nejaká rýchla zmena nálady.. Asi má krámy. Z premýšľania ma vytrhne Harryho hlas.
,,Dáš si raňajky? Urobil som vajcia a slaninu. Presne tak ako to máš rád."
,,Uhm" odpoviem, zatiaľ čo si odpíjam z rannej kávy.
Chloé P.O.V
Jedenásť hodín a nechcene rozlepujem oči. Včerajšia šichta bola ťažká. Klub bol úplne plný no dnešok bude ešte horší. Je piatok.
Z postele ma vytiahne "ranná" vôňa kávy, ktorá ide ako vždy z malej útulnej kuchyne.
Či chcem či nechcem, tak sa postavím z postele, hodím na seba prvé čo mám poruke a bežím za vôňou. Tam už vidím ako vždy sviežu Nicole.
,,Ahoj" pozdravila som Nicole ako som si brala hrnček s nezaliatou kávou.
,,Dobré ranko!" ozvala sa vysmiata Nicole ako si odpila z kávy.
Konečne som si teda zaliala kávu a šla som si sadnúť vedľa Nicole.
,,Tak aký bol spánok?" spýtala som sa, keď už som sedela na nepohodlnej kuchynskej stoličke.
,,Tak ako vždy" odpovedala už s menším úsmevom.
,,Takže nahovno" zasmiala som sa.
,,Dá sa povedať" zasmiala sa tiež.
,,Stavíme sa! Každá z nás si dnes v klube nájde niekoho, koho namotá, privedie ho domov no nevyspí sa s ním. A tá, ktorá mu podľahne tak stávku prehráva." vysypala som zo seba.
,,Tak to ja si nájdem nejakého starého, tučného bankára." povie so smiechom Nicole.
,,Nie. Musí to byť nejaký chlap, ktorý je pekný a vzájomne si ho schválime" oboznámim Nicole.
Hoj! Takže boli by sme radi ak by ste nám hodili nejaký ten koment či sa nám to oplatí vôbec písať .. + tento príbeh budeme písať dve, takže ak by ste sa strácali alebo také niečo.. Len píšte ;)) Budeme radi za každý koment, vote a tak :))
Hope u like it! :)) + za chyby sa ospravedlňujeme!#Mai
#Kiara !
YOU ARE READING
Dirty Dancer /H.S....L.T./
FanfictionHarry Styles Louis Tomlinson Chloé Devil Nicole Summer Tanec Party Sex Láska 13+ ❤❤❤