En iyi ilac dostluk ve sevgidir derler.. peki ya onun gerçek olduğunu nasıl anlarsın. Sevginin gerçekliğinden bahsetmiyorum, dostun gerçek olmasından bahsediyorum.
Şöyle bir söz vardı: İyi güne aldanıb, dostların var sanırsın. UNUTMA!!! gerçek dostlar kötü günde tanınır.
Peki biz ne yapdık her yüzümüze güleni dost sandık, ama yanlışdı işte...
Dost hep yan-yana , diz-dize olmak değildir, dost kalp-kalbe, can-cana olmakdır.
HZ.Mevlana.
Arkamızdan bıçaklamaları peki?. Bunu her insan yaşamıştır tabi, ne yapmıştık ki, tek suçumuz ona gözü kapalı güvenmeti sanırım. Neden bunu yapıyorlar anlamıyorum kaç kez sordum kendime, ama yine cevabını bulamadım... Cevabını bulamadığm soruları kendime sormaktan nefret ediyorum ve bir o kadar da yorulmuşdum. Nolurdu ki, yanımda olub beni bu sorulardan kurtarsa...
Tabi böyle olunca bir çok sorular oluşuyor kafanda.
Tamam her şeyi geçtim sevdiğim insandan ne istedin...? Geliyorsun aşık oluyorsun ve onu arkadaşına anlatıyorsun ve bir de görmüşsün ki, gelib sana diyor ki ben senin aşık olduğun kişiyle sevgiliyim... Tarif edilemez bir acı..
Sanki bilerek yapıyordu. Kıskanıyormuydu? Yoksa mutlu olmamı mı istemiyordu? Cevabsız sorularım...
Normal bir gündü okuldan eve dönüyorduk, onu mutsuz gördüm. Ne olduğunu sordum. İşte o an gerçekleri öğrendim.
Ve bana ''sana bir şey söylicem, ama gerçekten bilmeyerek oldu'' dedi. Acaba ne oldu diye düşündüm önce.. ama bulamadım tabi.
Ben senin sevdiğin kişiyle çıkıyorum dedi. Gözlerinde ki o korkuyu gördüm. Sanki onu bırakacağımı,azarlayacağımı, neden böyle bir şey yaptığını sorgulayacaktım. Onun yerine...
''Ne'' dedim. Cidden.. Bunu da yaşayacaktım dedim içimden.
''Nasıl oldu'' dedim. O ise bana.
''Benim biliyorsun ki sevgilim yoktu ve enişteme bana sevgili bulmasını istedim, sonra da bana söyleden dostuyla bana senin sevdiğini ayarlamışlar ve benim de hiç bir haberim yoktu''
''Sonra'' Sakinim, sakinim, sakinim, o benim dostum, sakinim. İşte bu yüzden kendimden nefret ediyorum, her şeye sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıyorum. Ama adım gibi eminim ben yapsaydım kesin benimle konuşmazdı.
'' Ve bana gelib benimle sevgili olurmusun dedi''
''Sen ne dedin?'' Ne tepki vereceğimi şaşırmışdım resmen.
''Ben de ne diyeceğimi şaşırdım yani öyle güzel sözler söyledi ki, hayır diyemedim''
''Eee''
'' evet dedim''
Bir dakika gözleri mi dolmuşdu. Düşündüğüm şeye bak.Bu durumda bile onu düşündüm yaa...
''Haa bana niye önceden söylemediniz''
''Söylemek ve söylememek arasında kaldım gerçekten ve şuan söylemeyi karar verdim''
''Ne zamandan oldu'' Gerçektenmi...
'' biz hani eve geliyorduk ya sana ağaç toplayıb eline veriyordu ya ağaçlara da benim ismimi söyleyib sana veriyordu ya o günden beri''
O kadar olmuşdu ve bana şimdi mi söylüyordu...
Sonbahar ayıydı.
O gün çok güzel gündü ''sevdiyim'', ben ve ''dostum''. okuldan çıkıb eve gidiyorduk, snra sevdiğim adam yerden ağac kollarının dallarını kırıb bana veriyordu. Nedenini bende bilmiyordum.. Ve onlara dostumun ismini söyleyib veriyordu.. ''S''
''Bu büyük ''S'', bu onun en küçük olan ''S''-i'', deyib bana veriyordu. Ben de bir şey demiyordum.O gün neden ben hep herkesden geri kalıyorum dedim. Demek ki o yüzden deyilmiş, sevgili oldukları içinmiş..
Üzerinden 1, 2 ay geçmişdi ve o bana bunu şimdi mi söylüyordu. Ben de bir şey demedim tabi nede olsa ''DOSTUM'' değilmi hata yapmış. Herkes hata yapar.
''Sorun değil zaten bu iş olmayacakt yani benimle neden sevgili olsun ki, tebrik ederim''. En nefret etdiğim boğazım acıordu. Konuşamıyordum.. Göz yaşlarımı tutmaya çalışırken boğazım acıyordu, sanki bir şey vardı boğazımda.
''Ya gerçekten istersen ayrıla bilirim''
''Hayır olmmuş bir kere, hem boş ver yaa yani bence çok yakşıyorsunuz ve ben artık onu sevmiyorum, yani olmayacaksa neden kendimi yoruyum ki''
Gerçekten de bunları dedim mi ya.
UNUTMAYIN!
Gerçek arkadaşlar,her zaman birlikte olmak zorunda değildir. Araya mesafe girse bile, eğer tekrar görüştüğünde hiç bir şey değişmiyorsa o gerçek arkadaşındır...
Biliyorum eskisi gibi olamaz artık hiçbir zaman, senin böyle olduğunu bilseydim seninle konuşurmuydum bilmiyorum ama şimdi nasıl konuşuyusam biliyorum bana göre değilmiş..
Bir kaç gün aramıza mesafeler girsede ben seni üzmemek için elimden geleni yapmışdım..
Ama bazen öyle şeyler vardır ki onlar için hiç kendini feda etmek gerekmez.
Sordum kendime neden hiç bir şeye hayır diyemiyorum...?
Ama bulamadım cevabını, bunun cevabını sonra bulurum deyib başka bir soru sordum kendime.
Neden herkes gibi kalp kıramıyorum ki, onlar benim kalbimi kırarken..
Yine sordum..
Neden bende her kes gibi acı sözler söyleyemiyorum onlar bana söylerken..
Benim sorularım birikince kafayı yediğim anlar oldu tabi, kendime zarar verdiğim anlar da ama mutlu olduğum aktivelerle vaktimi geçirib sorularımı başka güne sakladım yada bir gün birilerine sormak istersem diye ve mutluluğumu elimden almamaları için de büyük savaş verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gerçekler acıdır.acıtır.alış...
Randomgerçekler.acıdır.acıtır.alış... herkes mutlu olmak ister ama bazen her mutluluk her insan üçün zordur.. burada bir kızımızın hayatından bahsediliyor. umarım seversiniz..