Part 40

96 13 4
                                    

Selena POV

Het werd met de seconde zwart voor mijn ogen. Voor ik iets naar Daniella en de anderen kon uitbrengen, viel ik op de grond..

Robert POV

Ik opende mijn ogen en zag een wit plafond. Ik knipperde een aantal keer met mijn ogen en zag een paar mensen in witte jassen rondlopen. 'Ben ik nou in het ziekenhuis of is dit nou een droom, en waarom lig ik in een bed, wat gebeurt er allemaal?' waren de vragen die ik mijzelf stelde. Een verpleegkundige kwam naar mij toe en voelde aan het gehechte wondje op mijn wang. 'Mis what happened to me?', vroeg ik. 'Well someone punched you in the face', vertelde ze. Ik moest even drie keer nadenken wat ze zei en het kwam allemaal weer boven water. Ineens zag ik Ashton naar binnenkomen. 'Hi bro', zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. 'Bro?', dacht ik. Ik voelde meteen aan mijn gezicht of ik snor en hoed nog op had, maar ik voelde niets. 'Ash..', zei ik en hij onderbrak mij. 'I'm sorry bro, I'm really sorry', zei hij en ik zag dat zijn ogen aan het wateren waren. 'Ashton why didn't you tell me you loved Selena', vroeg ik. 'I don't know, I seriously don't know man'. 'It's okay Ash, don't worry', zei ik tegen hem. 'Thank god', zei hij en keek om zich heen. 'You guys did break up right?', vroeg ik voorzichtig en hij knikte. 'Aren't u sad I mean you loved her.' 'Well kinda but you love her more than I'll ever do, so she is all yours', zei hij en knipoogde naar mij. 'Thanks bro', zei ik. 'Btw I'll go back to Aus, you stay here with Selena okay, she needs you', zei Ashton. 'Okay, are u going now?', vroeg ik en weer knikte hij. 'Huggie?', zei ik en hij snapte het meteen. Ik ging even overeind zitten op bed en gaf Ashton een knuffel. 'Stay safe bro', zei hij en ik wenste hem een veilige vlucht. Voor ik het wist was hij al weg. 

Carlijn POV

Gisteravond was het nogal een hectische avond. Luke en Selena die beiden naar het ziekenhuis moesten, omdat Selena haar arm gebroken heeft en Luke zijn wond gehecht moest worden. Daniella is bij mijn thuis en ik heb haar en Ashton natuurlijk vertelt over Luke. Daniella kon haar ogen niet geloven en Daniella heeft mij ook iets vertelt wat eigenlijk niet van Selena mocht. Het komt erop neer dat Selena niet weet dat Robert, Luke is. Ik had het zelf ook niet kunnen raden. Hij heeft zich wel echt goed kunnen vermommen. 

Na een week of twee krijg ik te horen of ik geslaagd voor mijn eindexamen. En ik weet vrijwel zeker dat ik geslaagd ben, want dat examen was appeltje eitje. Ik zal een feest organiseren waar iedereen welkom is. Ik zal nog wel even het thema moeten kiezen, maar dat zal ook niet zo moeilijk zijn. 

Selena POV

Ik was onderhand al thuis en ruimde het een en ander op. Ineens hoorde ik iemand op de bel drukken. Ik liep snel naar de voordeur en keek uit het gaatje wie het zou kunnen zijn. Ik opende de deur en zag Robert daar staan. Mijn hart begon sneller te kloppen. 'Hi', zei hij en gaf mij een knuffel. Hij trok zich weg van de knuffel en we liepen samen naar de woonkamer. We hadden het over gisteravond. We hebben uiteindelijk samen besloten om het achter ons te laten. Robert zat redelijk dichtbij en hij keek voortdurend naar mijn armen. Hij pakte mijn armen vast. 'Wat doet hij nou?', dacht ik en kreeg het heel erg warm van binnen. 'Did you harm yourself?', vroeg hij en ik keek hem aan en er kwam geen woord uit mijn mond en toen knikte ik maar. We keken elkaar een poosje aan en onze lippen naderde bijna elkaar tot we de bel hoorden. 'Probeerde ik hem nou te zoenen?', dacht ik hardop

Ik liep weer naar de voordeur en zag Carlijn daar staan. Ze liep naar binnen en gaf mij en Robert een envelop. 'Wat is dit Car', vroeg ik. 'Nou maak het maar open', zei ze. Ik keek haar even aan en lachte en maakte meteen het envelopje open. 

Heey awesome people,

Omdat ik dit jaar van de middelbare af ga, zal ik een feestje geven bij mijn thuis. Niet zomaar een feest, maar een gemaskerde feest. Je zal een masker op moeten doen! Het feestje is op Huizenstraat 101A en begint om 20:00 tot 00:00. Ik zie jullie dan!

Liefs Carlijn

Ik keek Carlijn verrast aan, want ik wilde altijd al naar zo'n gemaskerde feest gaan. 'Oh en je zal een date moeten regelen', 'dat is een eis', zei ze. 'Dankje Car voor de uitnodiging, ik zal het ook aan Robert doorgeven', zei ik. Ze vond het prima maar ze fluisterde nog wel iets in mijn oor. 'Ik zag je wel bijna zoenen met Robert'...


There is no we.. L.H Dutch fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu