1.

16 3 4
                                    

Éppen az utolsó simításokat végeztem az új gumikacsámon, mikor valaki kopogott az ajtómon. Gyorsan elrejtettem egy doboz alá, és felkaptam a legközelebbi könyvet.
- Szabad! - köszörültem meg a torkom, majd felpillantottam a könyből. - Áh... Kit látnap szemeim... Csak nem a Mr. Vigyori? Mi szél hozott? Vagy akár monhatnám úgy is hogy melyik hertz?
- A drága Lányod vár mindenkit a hallban. Valami új játékot talált ki. De hidd el töpszli, nekem is sokat könyörgött hogy én szóljak neked...-mondta majd az ajtó felé vette az irányt, majd egy pillanatra visszafordult-  És ha mégegyszer így hívsz, Charlie megtudja hogy a pokol gondjai helyett a gumikacsáiddal foglalod el magad.- ezzel kiment, s becsapta maga mögött az ajtót. Ez a felfuvalkodott hólyag azt hiszi, hogy mivel van egy rádiópodcastja meg sok lélek van a birtolában, hogy ilyen nagy úr? De akkor is.... Miért  csinálja ilyen jól? És miért ilyeneken agyalok? Egyáltalán hogy lehet ilyen jó?? Szedd össze magad Lucifer! Te vagy a pokol királya! És verd ki a fejedből ezt a barmot! Gondoltam magamban, miközben lementem a lépcsőn. Miután leértem rájöttem mire gondolt az az egoista barom. Felelsz vagy mersz... Aki pedig megcsinálta a feladatát iszik... -Logikus... - sóhajtottam, majd helyet foglaltam a többiek mellett. Először Charlie pörgetett. A palack Angel felé mutatott.
- Jól van Angel.... Nos felelsz vagy mersz?
- Merek. Milyen vesztenivalóm lehetne...
- Akkor... Csókold meg Huskot 2 percig! Persze ha beleegyezel Husk... - ezzel Angel elpirulva ugyan, de teljesítette a feladatot. A palack most a beképzelt szarvasra mutatott... Aki persze felelt.
- Hmm... Akkor.... Ha választanod kéne Lucifer és Vox között, kivel kötnél alkut?
- Hahaha.... Egyszerű! Egyikkel sem! Míg a nagyúr depressziós, addig a másik laposfej. Az ilyenekkel nem érdemes... - na ezzel pörgetett is...
- ohh... Husker.... Felesz vagy mersz?
- Merek. Bár ez az egész hülyeség, és ne akard hogy mindenki előtt mórikáljam magamat! Úgy sem tenném!
- Pedig azt akartam.... De akkor csináld azt amit a legjobban értesz. Készíts mindegyikünknek 6 kört! - mikor már az utolsót csinálta már nem játszottunk. Mindenki felment, csak én, az egocentrikos barom és Husk voltunk lent. Már nem is néztem milyen az ital, csak lehúztam. De rossz döntés volt... Csodálkoztam is hogy Alastor adta idea poharat... Szerelmi bájital volt belekeverve... De vajon miért? És hogy?  Majd Husk is felment. Éppen indulni akartam mikor két erős kart éreztem a melkasom köré fonódni. Ekkor átfutott rajtam egy megmagyarázhatatlan, bizsergő és mégis kellemes érzés.

- Pontban 9-kor kopogj be nálam. Van valamim ami érdekelni fog. És beszélni akarok veled. - Alastor karjaiban úgy éreztem magam, mint aki repül. Olyan kimondhatatlanul jó érzés volt... Már az is hogy ilyen magabiztos. És tudta hogy megteszem. Szóval a mondott időpontban kopogtam. Egy pillanat múlva kinyitotta az ajtót, kinézett a folyosóra hogy nem lát e minket így együtt valaki, majd bevezetett a szobájába.
Azon kívül hogy egy kicsit kissebb és sötétebb volt, mint a többi, mégis jobban kihasználta a helyet.
-Szóval? Mit akarsz? - kérdeztem mire a falhoz nyomott, s a szemembe nézett.
- Tudtam hogy eljössz! - ezzel óvatos mozdulattal közelebb húzott magához és megcsókolt. Ajkai puhák voltak. Csókja édes, és heves. Úgy éreztem hogy a fellegekben járok. Majd ahogy egyre intenzívebben csókolt, úgy éreztem hogy nem bírok magammal. Ahogy ő sem magával, de nem akarta elsietni a dolgot. Mostmár a bájital hatása is kezdett elmúlni, de biztos voltam benne hogy nekem kell ez a pali. Akkor is hogyha eddig utáltam. Az illata, a gyengédsége, a bizalma egyszerűen kincs volt a számomra. Majd lassan ajkaink elváltak a másikétól, s mindketten egy paradicsomhoz hasonló színűen kipirulva néztünk egymár szemébe.
- Erről nem szólhatsz senkinek sem. Megértetted? - kérdezte, mire zavaroban csak annyit tudtam mondani hogy természetesen. Édes isten! Mond miért csinálja ilyen jól? És miért csak most?  Majd az órámra pillantottam. Negyed 12. Hogy repül az idő...
- Nem szívesen mondom, de mennem kell.... Még be kell fejeznem valamit...
- Várj! - mondta Alastor mire visszafordultam felé. -

RadioappleWhere stories live. Discover now