51. Μάξιμος πάει να βρεί την κόρη του. Μικρή περιπέτεια υγείας Θίου.

3 1 0
                                    

Λάουρα- Τι συμβαίνει Μάθιου μου? Που πηγαίνει αυτή? Δεν θα μείνει εδώ για την βάφτιση του γιού σας?

Ο κολλητός πήγε δίπλα τους. Ήθελε να γνωρίσει τον μικρή Πετράκη.

Μάθιου- Γειά σου κολλητέ αυτός εδώ είναι ο Πετράκης. Θα ήθελα σε παρακαλώ πολύ να προσέχεις και αυτον. Όχι μόνο τον Θίο. Εγώ κάποια μέρα δεν θα είμαι εδώ.

Ο κολλητός γάβγισε σαν να του απάντησε ότι θα τον προσέχει. Η Ντανιέλα είχε φύγει με τον Πάμπλο για να πάει να βρεί τον  Μανουέλ στη Ισπανία.

Ραφαέλλα- Που με παίρνεις Μάξιμε τώρα στην κόρη σου?

Μάξιμος- Θέλω να την γνωρίσεις αγάπη μου. Περίμενε με εδώ στο αυτοκίνητο να τους πώ ότι θέλουμε να την δούμε.

Ο Μάξιμος πήε την Ραφαέλλα να γνωρίσει την κόρη του. Ττην ίδια ώρα η Δέσπω πήγαινε την Μαλλού στο νοσοκομείο γιατί είχε λυποθυμίσει. Η Λάουρα είχε στείλει την αρρώστια που είχε η Ραφαέλλα στην Μαλλού. Η Ραφαέλλα περίμενε στο αυτοκίνητο. Ο Μάξιμος μιλούσε με τον Θανάση για αρκέτη ώρα. Μάλλον η Ελένη δεν θα τους άφηνε να δουν το μωρό όποια ώρα και να είναι.

Μάξιμος- Τι σχέδια είναι αυτά που κάνετε? Που είναι η κόρη μου? Απαιτώ να την δώ. Τι εννοείτε την πήρε η Ελένη και έφυγε.

Η Ελένη βρήκε ευκαίρια που κοιμόταν ο Θανάσης και έφυγε μαζί με την μικρή Ειρήνη.

Θανάσης- Μάλλον θα πήγε στην μάνα της την Ρηνιώ. Είναι μεγάλη γυναίκα μόνη της. Θα θέλει να την φροντίσει για λίγο,να γνωρίσει η μικρή Ειρήνη και την γιαγιά της.

Ο Μάξιμος απαιτούσε να του πεί την διεύθυνσή που ήταν η κόρη του.

Μάξιμος- Γράψτε μου την διεύθυνση της πεθεράς σας τώρα. Πρέπει να γνωρίζω άνα πάσα στιγμή που βρίσκετε η κορή μου. Μην σκεφτείτε να το σκάσετε από την χώρα. Αλλίως τα λεφτά είναι κομμένα.

Η Ραφαέλλα είδε τον Μάξιμο στεναχωρημένο που δεν ήταν εκεί η κόρη του. Δεν του είπε κουβέντα. Τον άφησε να κοιμηθεί στο σπιτάκι του κηπουρού.

Ο Λεονάρντο ξαναμπήκε δυναμικά στην ζωή της μικρής Ιζαμπέλας.

Λεονάρντο- Τι συμβαίνει Μπέλα μου?

Ιζαμπέλα-- Έτσι με έλεγε ο Λίαμ μου και έφυγε. Δεν έχω καταλάβει τον λόγο.

Λεονάρντο- Αυτός δεν είναι συνηθυσμένος να είναι σε κόσμο σαν εμένα. Ενώ εγώ μπορώ να συ δέιξω τα πάντα Μπέλα μου.

The Royal RomanceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz