I'm a Dick Girl, Addicted to you!P.O.V. Michael
Ik en de jongens waren nu op weg naar een afspreek plekje waar een gast uit Nederland iets voor ons heeft meegebracht.
"Waar blijft die gast? Hij is al een kwartier te laat!" Zeurde Calum. "Doe rustig, zulke gasten zijn altijd te laat. Ze zitten nu ergens in een busje ons te observeren of we wel te vertrouwen zijn ofz." Zeg ik schouderophalend. "Waauw Mikey je kijkt echt te veel mafiafilms enz" lacht Luke. Ashton wou net iets zeggen toen we een zwart busje zagen aanrijden. "Dat is hem" fluisterde Ashton. Hij stopte vlak voor onze auto en het raampje ging open.
"Hee jij, Aziaat! Hierkomen!" Hoorde we een zware stem zeggen. We keken allemaal naar Calum die weer naar ons keek. "Schiet op! Ik heb niet alle tijd!" Zei hij iets dwingender. Ik gaf Calum de envelop en gaf hem een duwtje naar voren.
(A/N: hee! Sorry voor de mensen die dat hele aziaatding niet leuk vinden enz. Ik weet dat Calum het niet is en ik vind het ook niet leuk als mensen het zeggen maar dit is in een grapvorm iets😉)
P.O.V. Calum
Ik was wel een beetje boos over dat Aziaat ding, maar ik kan echt helemaal niks tegen die gast beginnen. Ik liep voorzichtig naar de auto en durfde bijna niet naar binnen te kijken. En zag een grote kale man in met veel tattoo's en een wenkbrauw piercing. Hij zag er erg ruig en gevaarlijk uit. "Geef het geld" zei de man zonder om te kijken. Ik gaf het aan hem en toen ging het even snel, hij greep de envelop gooide het pakketje naar me en Scheurde weg.
Luke, Michael en Ashton zaten me allemaal hoopvol aan tekijken. Ik showde hun het pakje, en ze begonnen te glimlachen.
P.O.V. Cheryl
Nou, wij hebben dus die training gehad he? Wat een hell!...... No joke hahaha het was echt heel leuk en die andere meiden zijn echt heel aardig! We klikken al goed met elkaar. Alleen ik weet niet, maar volgensmij heeft Denise het niet zo op Brittany. Idk hoe ik daarop kom maar die 2 lijken niet echt te klikken. Maarja, dan hoeft natuurlijk ook niet bij iedereen.
Melissa had ons uitgenodigd om bij haar thuis nog wat te gaan drinken. En Abby en Britt gingen gezellig mee. Doordat de meiden zich vast hielden aan onze scooters, waren we heel snel bij Melissa's huis.
"Jezus eh! Dit huis is tyfus groot!"
"Denise, let op je taal!"
"Waarom?"
"Misschien zijn er hier gelovige mensen? Weetje hoe onbeschoft dat voor hun is?"
"Sorry"
"Ik denk dat Cheryl gelijk heeft." Zei Brittany schouderophalend. Denise gaf haar een dodelijke blik waardoor ik moest lachen.
"Laten we nu maar naar binnen gaan voordat die 2 elkaar de koppen inslaan." Lachte Melissa.
"Ik heb niks tegen haar ofzo hoor, ik vind alleen dat Cheryl gelijk heeft en dat ze niet zo onbeschoft hoeft te zijn."
Denise kwam naar me toen en fluisterde "zou het slecht zijn om haar nu heel hard te slaan?" "Jaa" lachte ik en liep achter Melissa aan naar binnen.
"I'm done!" Zei Denise terwel ze haar handen omhoog gooide.
Toen we daar boven waren, haden we nog een tijdje gekletst. We hebben veel over elkaar te weten gekomen. Er was toen een hoop kabaal wat de trap op kwam. "Wtf was dat? Het klinkt alsof er een geit word verkracht door een walvis?!" Vroeg Denise. We moesten allemaal lachen. "Omg Denise! Dat was echt een geniale opmerking!" Lachte Abby terwijl ze haar een high-five gaf. "Ik ben gwn geniaal." Antwoorde ze lachtend terug waardoor Brittany arrogant met haar ogen rolde.
"Maar wat was het nou dan?" Vroeg ik. "Onze apen" Melissa, Abby en Brittany moesten helemaal lachen maar wij keken ze onbegrijpelijk aan. "M'n broer en z'n vrienden. Ook wel bekend hier in huis als de apen." Legde ze uit toen ze weer een beetje bijgekomen was. "Maken ze echt zoveel kabaal enz?" Vroeg Denise. "Jepp, de politie is al 3x geweest vanwege geluidsoverlast. En zijn vrienden zijn ook zeker niet lelijk." "Abby! Stop please." Zuchte Melissa. "Ja, het is zo! Je weet dat Britt een oogje heeft op C..idfncfjnhxfhvd" voor Abby die zin kon afmaken had Brittany al een hand voor haar mond gedrukt. "Abby! Shut up!" Zei ze boos.
"Mag ik er asjeblieft wat van zeggen of d'r slaan?" Vroeg Denise dramatisch. De andere 3 keken ons raar aan omdat ze dat ik het Nederlands zei. "Nee laten we nou niet meteen ruzie maken, misschien worden dit onze eerste Australische vriendinnen!" Antwoorde ik snel ik het Nederlands, daarna gingen we weer verder in het Engels. "Euhm.. Sorry, ze moest iets privé vragen." Verontschuldigde ik me snel.
We hebben nog iets gekletst en nummers uitgewisseld, en toen gingen we weer naar huis.
P.O.V. Denise
We waren allemaal in een groep gedropt, eentje met ons 5 en later ook nog een groep met het hele voetbalteam.
We hebben nog even tv gekeken en toen zijn we naar bed gegaan.
De volgende dag hebben we veel aan het huis en eromheen geklust. Gewoon van die dingetjes die we zelf kunnen doen, beetje schilderen, timmeren en repareren. Savonds hebben we nog een tijdje met Abby & Melissa geskypt. Brittany had ergens een afspraak ofz.
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...