Henüz 8 yaşındaysanız ve kurt değilseniz hayat sizin için zordur.
Her zamanki gibi çantasını sırtına takmış ve annesinin yanına ilerlemişti küçük Seungmin. Annesinin ayakkabılarını giydirmesini sabırla beklemişti.
Ayakkabıları giydirmeyi bitiren kadın, oğlunun elini tutmuş ve onu servise bindirmek üzere dışarı çıkarmıştı. Sokağın başından servis görününceye kadar oğlu ile konuşmuştu.
Oğlu her zamanki gibi kurtlar hakkında konuşuyordu. İlgili olduğu bir konuydu bu. Merakı ve bilmişliği de olunca annesine sadece bu sohbetti dinlemek bazen de söylediklerine şaşırmış gibi tepkiler vermek kalıyordu.
Sokağın başında servis görününce annesi eğilmiş ve oğlunun yanağına küçük bir öpücük bırakmıştı.
"Güzel oğlum benim, derslerini dinle ve akıllı ol, tamam mı?"
"Tamam anneciğim. Seni seviyorum." Diyip küçük ellerini annesinin boynuna dolamıştı. Annesi saçları okşamış ve sevgisini dile getirmişti.
Servise binen Seungmin okula gidene kadar yanındaki arkadaşı Jisung'a kurtları anlatıp durmuştu.
Aslında insan da olabildiklerinden bahsetmişti. Bunu yeni öğrenmişti minik Seung. Artık kurtlara olan ilgisi daha da artmıştı. Tabi her öğrendiğini anlattığı arkadaşı Jisung'unda.
"Jisung dün kurtların insan olabildiklerini öğrendim. Bazıları aslında önceden herkesin kurt olduğunu sonradan bunun geçtiğini söylüyor. Hatta hala bazı insanlar hem kurt hem insanmış."
"Ya cidden mi? Bende istiyorum bende. Hem nasıl oluyormuş ki?"
"Annem bakmama izin vermedi. Bunun için daha küçükmüşüm."
"Yaaa. Üzülme ama bizde büyüyünce kurt oluruz."
"Gerçekten olur muyuz?"
"Tabiki de. Neden olamayalım ki?"
"Bilmem. Umarım büyüyünce kurt oluruz."
Minik Seung bilmese de gelecekte bu olacaktı. Hemde çok büyümelerine gerek kalmadan.
Onların bu sohbetinin ardından servis durmuştu. Yardımcı kadın küçük çocukları tek tek indirmişti. Sınıfa doğru yola çıkmıştı minik insanlar.
Sınıfa yerleşen iki arkadaş sohbetlerine burada devam etmişti. Sınıfa yeni öğretmenleri girene kadar. Başta şaşıran küçükler adamın konuşmasıyla rahatlamıştı.
"Merhabalar çocuklar. Ben yeni öğretmeninizim. Diğer öğretmeniniz biraz hasta olmuş bu yüzden benim gelmemi istedi.
Uzun bir süre birlikte devam edeceğiz."Gerçekten uzun bir süre beraber olacaklardı. Yeni gelen öğretmenimiz sınıfa büyüyünce olmak istedikleri mesleği sorarken sıra bizim ikiliye gelmişti.
"Kalk bakalın sıra sende."
"Adım Kim Seungmin. Ben büyüyünce kurt olmak istiyorum."
"Bende öğretmenim. Adım Jisung benim. Bende kurt olmak istiyorum."
Zaten buna yakın bir amaçla gönderilen öğretmen bu cevapları fazlasıyla hoş bulmuştu. İkili ile uğraşmak için sordu,
"Nasıl olacakmış bu?"
"Seung nasıl olacak bu?"
Dedi Jisung arkadaşına doğru yaklaşarak."Bilmem ki."
"Öğretmenim biz bilmiyoruz siz bize nasıl kurt olunur öğretir misiniz?"