Alina nu mai avea timp pentru îndoieli. Odată ce viziunea lui Zethar dispăru, un alt pericol o amenința. Pământul sub picioarele ei tremura, iar zgomotele ciudate se auzeau în depărtare. O umbra gigantică se profila pe cerul roșu, iar siluetele monstruoase, ale căror pași se făceau auzite din ce în ce mai aproape, își făceau apariția.
„Trebuie să mă grăbesc…” șopti Alina, strângându-și pumnul și pregătindu-se pentru ceea ce urma să vină.
La câteva momente distanță, o altă prezență se ridică în fața ei. De data aceasta, nu era un demon sau o creatură întunecată, ci o ființă cu trăsături de om, dar învăluită într-o aură misterioasă. O umbră de uriașă putere, cu ochi de un violet strălucitor, care o fixa pe Alina cu o privire pătrunzătoare.
„Tu ești Alina, liderul focului roșu?” întrebă ființa cu o voce gravă și fermă.
„Da. Cine ești?” răspunse Alina, iar flacăra din mâinile sale ardea mai puternic, pregătită să înfrunte orice amenințare.
„Mă numesc Kael. Vino cu mine, dacă vrei să înfrunți acele ființe care bântuie această dimensiune. Împreună vom putea să le înfruntăm.”
Alina îl privi atent pe Kael. Era o ființă deosebită, diferită de orice altă creatură pe care o întâlnise. Avea un aer de încredere, dar și de mister, ca și cum ascundea o putere de neînțeles.
„În ce mă pot încrede?” întrebă Alina, suspicioasă.
„În mine, sau vei rămâne singură și vei fi distrusă. Alegerea îți aparține.”
Alina ezită doar o secundă, apoi își înfruntă frica și dădu din cap. „În regulă. Vom lupta împreună.”
Cu acest acord, Alina și Kael formau o alianță nesigură, dar necesară, în fața unor forțe mult mai mari decât își imaginau. Cei doi se îndreptară împreună către necunoscut, știind că înfruntarea întunericului nu va fi nici ușoară, nici sigură.
CITEȘTI
Focul Roșu al Dimensiunii - [Vol. 2]
TerrorFocul Roșu al Dimensiunii - Volumul 2 continuă povestea captivantă a Alinei, eroina care a salvat lumea roșie, dar care acum trebuie să înfrunte noi provocări și o amenințare misterioasă ce bântuie dincolo de granițele acestei lumi. După sacrificiul...