Capitolul 9: Înfruntarea Cu Întunericul

0 0 0
                                    

Lupta cu căpcăunul era inevitabilă. Creatura uriașă se arunca asupra lor cu o viteză uimitoare, iar fiecare mișcare părea să frizeze realitatea însăși. Pământul se crăpa sub picioarele sale, iar umbrele ce o înconjurau păreau să prindă formă, devenind monștri înspăimântători ce atacau din toate părțile. Alina și Kael se apărau cu toată puterea lor, dar se simțeau tot mai depășiți de forțele întunecate care îi înconjurau.

„Ai grijă!” strigă Kael, pe măsură ce căpcăunul dădu un lovitură devastatoare, aproape trimițându-l pe Alina la pământ. Ea se ridică rapid, simțind flacăra din mâinile sale arzând cu o putere din ce în ce mai mare.

„Nu mă vei înfrunta!” strigă Alina, aruncând flacăra cu o forță neobișnuită. Flăcările se înălțau spre cer, iar întreaga lume părea să se scuture la impact.

Căpcăunul izbucni într-un râs groaznic, iar umbrele care-l înconjurau se ridicară și atacară cu furie. „Asta nu este decât o iluzie, Alina. Nu poți lupta împotriva fricilor tale!”

Alina simți cum umbrele pătrundeau în mintea sa, începând să îi răsune amintirile cele mai dureroase. Imaginea lui Zethar, bărbatul pe care îl pierduse, apăru din nou în fața ochilor ei. „Ești singură, Alina… vei rămâne singură pentru totdeauna…” vocea lui pătrundea adânc în sufletul ei, făcând-o să se clatine.

„Nu!” strigă Alina, iar cu o energie aproape supranaturală, își adună puterea și alungă umbrele ce încercau să o răpescă. Flacăra din mâinile ei ardea ca o torță vie, iar în ochii ei strălucea o hotărâre de nezdruncinat. „Nu voi lăsa întunericul să mă consume! Nu voi ceda!”

Cu o forță teribilă, Alina eliberă o explozie de flăcări care străpunsese căpcăunul și umbrele care îl însoțeau. Creatura urlă de durere, dar, în final, flăcările o mistuiră, iar umbra sa se stinse treptat, lăsând în urmă o liniște apăsătoare. Alina și Kael se prăbușiră pe pământ, epuizați, dar cu o senzație de triumf în suflete.

„Am învins…” șopti Alina, respirând greu. „Dar ce va urma?”

„Aceasta a fost doar prima bătălie,” răspunse Kael, ridicându-se cu greu. „Intunericul este mai adânc decât crezi. Aceasta este doar calea începutului.”

Focul Roșu al Dimensiunii - [Vol. 2] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum