Întunericul îi înghițise complet, iar Alina simțea cum fiecare fibră a ființei sale începea să fie împinsă într-o stare de disconfort insuportabil. Nici lumina flăcărilor ei nu putea să înfrunte acest abis imens, iar fiecare pas părea că o ducea mai adânc în necunoscut. Ceea ce părea să fi fost o călătorie lungă și grea acum devenise un coșmar al propriei sale minți.
„Alina… sunt prea multe… prea multe în jurul nostru…” spuse Kael cu o voce tremurândă. Părea că era el însuși bântuit de prezența răului care emana din fiecare colț al locului.
Alina închise ochii pentru o clipă, încercând să își controleze respirația. În momentul în care ochii i s-au închis, o imagine apărută în mintea ei o făcu să tresară. Era o viziune a unei ființe uriașe, cu ochi de foc și corp de piatră, care părea să îi privească cu o ură străveche. Aceasta era adevărata entitate, ființa din spatele răului care corupuse această lume. În acea viziune, ființa o chema, dându-i un ultim avertisment.
„Te voi zdrobi, Alina. Nimic nu va scăpa de puterea mea.”
Dar Alina nu cedă. În acel moment, flăcările din mâinile sale începeau să ardă cu o intensitate mai mare ca niciodată, iar energia ce o înconjura devenea tot mai puternică. „Nu mă voi lăsa înfrântă,” spuse ea cu hotărâre, și ochii ei sclipiră de o lumină intensă. „Mă voi lupta cu orice preț.”
În fața ei, un portal începu să se deschidă, iar o formă umanoidă se materializă din întuneric. Era o entitate imensă, cu ochii de foc și o energie malefică care umplea fiecare colț al încăperii. Alina știa că acest monstru nu era doar o formă fizică, ci întruchiparea fricii și a tuturor răului acumulat în această lume.
„Te-am așteptat, Alina,” spuse entitatea cu o voce groasă, care părea să răsune din adâncurile pământului. „Ai venit să te confrunți cu mine. Dar nu vei putea înfrunta niciodată ce am în mine.”
Alina ridică mâinile și o masă de flăcări uriașe izbucni din palmele ei, învăluindu-l pe monstrul în foc pur. Dar entitatea se împotrivi, ridicând o barieră de întuneric care absoarbe tot ce venea din partea Alinei.
„Nu ești suficient de puternică, Alina,” murmură monstrul, iar o vibrație puternică străbătu întreaga sală. „Te voi distruge ca pe toți ceilalți.”
În acel moment, Kael își ridică amândouă mâinile, invocând o energie străveche ce părea să se materializeze din aerul înconjurător. „Nu te vom lăsa să câștigi,” spuse el, concentrându-și puterea.
Lupta lor abia începea, iar în fața entității umbroase, fiecare mișcare, fiecare decizie putea însemna atât salvarea lor, cât și pierderea tuturor celor dragi.
CITEȘTI
Focul Roșu al Dimensiunii - [Vol. 2]
HorrorFocul Roșu al Dimensiunii - Volumul 2 continuă povestea captivantă a Alinei, eroina care a salvat lumea roșie, dar care acum trebuie să înfrunte noi provocări și o amenințare misterioasă ce bântuie dincolo de granițele acestei lumi. După sacrificiul...