38 . În fata cu dușmanul.

6.9K 349 9
                                    

Cine deschisese usa făcu doi pași și când am văzut cine era mai sa sar pe el. Era minunatul de Jake.

" Sa te duci dracului! " mârâi Jay la el și Jake se întoarse la noi având ochii mari, dar un zâmbet șiret pe față.

"Îmi pare rău dacă am întrerupt ceva ..." Spuse studiindu-ma din cap pana în picioare "...dar ceilalți elevi au ieșit sa se plimbe și sa se joace. Au zis ca le-a ajuns statul în cabana ca pana la urma a fost o ploaie de vara nu un viscol! " Spuse el și Jake ofta și își trecu nervos mama prin par.

"Du-te tu! Lexi nu are cum sa iasă! " a spus acesta și Jake a început sa rada.

"Poate ar fi trebuit sa mai întârzii! " Spuse el și când veni spre usa Jay îi dădu o palma peste ceafa.

"Pentru ce a fost asta?" Întreba acesta oprindu-se din mers.

"Pentru ca ești porc! " Spuse Jay și Jake închise usa camerei mele râzând în hohote.

"Jay!" Am șoptit atragandu-i atenția. Inca stăteam cu spatele lipit de perete , cu picioarele încolăcite în jurul lui , dezbrăcată așteptând ca el sa zică ceva.

"Sa revenim! " Spuse acesta intorcandu-se la treaba neterminata.

*****

"Parcă sunteți nebuni!" Exclama Ana când intra inapoi in cameră.

"De ce?" Am întrebat eu incercand sa imi aranjez parul din cauza ca nu stătea prea bine.

"De mere!"Răspunse ea fluturând mainile prin aer ca sa dea un aer dramatic. "Pe bune acum aici miroase a sex. Va lăsa omul doua minute singuri ca sa dormiți și voi nu faceți altceva decât sex. Plus parul tău arata ca 'imediat - după - futai'!" Exclama ea și eu abia mă abțineam sa nu rad.

"Da pe tine cine te oprește sa nu faci asta? " am întrebat -o și ea a oftat asezandu-se pe pat.

"Nu am cu cine! Nu vreau sa îmi pierd virginitatea cu primul barbat care imi iese în cale!" A spus ea și am simțit cum cineva mă înjunghie pe la spate. Exact asta făcusem eu cu Jay. Chiar dacă Ana nu o spusese cu răutate , m-a afectat și si-a dat și ea seama pentru ca acum abia îmi abțineam lacrimile sa nu cada pe obrajii mei fini.
"Lexi...Nu am vrut sa sune așa! " Exclama ea trista când am început sa mă îndrept cu pași repezi spre usa.

"Las-o balta Ana! Ai spus exact ceea ce am făcut. Mă crezi o ușuratică, am înțeles! " am zis sie am ieșit din camera trandind usa în urma mea.

Știam ca nu trebuie sa fac atâta scandal pentru ceva ce fusese o greșeală , doar ca acea greșeală mă rănise foarte mult. Pentru prima data mă simțeam trădată de Ana. Dacă ea avea o astfel de părere despre mine, după ce ea fusese cea care ne spusese unul altuia ca ne iubim , înseamnă ca a făcut asta doar pentru fericirea unchiului ei....Nu și pentru a mea.

Aveam nevoie de un moment de liniște. Alergam prin curtea plina de elevi cu lacrimile curandu-mi pe obraji și atragand atenție asupra mea. Nu imi pasa ca toată lumea își întoarce capul după mine, sau chiar mă striga, eu voiam doar sa ajung sa stau singura pentru un moment.

Imediat ce am ajuns la cărarea ce ducea spre mijlocul pădurii am intrat fără sa mă mai uit dacă cineva mă vede sau nu.

Perspectiva lui Jay.

Stateam liniștit în patul meu uitându-ma la tavan și meditând asupra lui Lexi. Trebuia sa aflu cine îi vrea răul și de ce. Nu ar avea de unde sa aibă dușmani decât aici în tabăra pentru ca știu tot ceea ce făcuse cât timp nu a stat lângă mine.

"Unchiule!" Spuse Ana intrând speriata pe usa dormitorului ceea ce mă făcu sa-mi ridic un semn de întrebare. De ce nu folosise tunelul secret?

"S-a intamplat ceva?" Am intrebat-o ridicandu-ma în fund și aceasta se apropie de mine cu pași mici ca și când as devorao.

"Am spus ceva ce a ranit-o pe Lexi , și aceasta a plecat plângând din cabana!" Spuse ea mai mult șoptit și eu mi-am tras o palma peste fata. Câteodată nepoata mea putea fi prea neatenta de ceea ce vorbește și poate răni destui oameni în jurul ei.

"Cât de grav? "Am intrebat-o și i-am făcut semn sa se așeze pe pat ca sa imi povestească.

"Cand am venit în camera , am început sa vorbim despre faptul ca omul va lăsa să dormiți doua minute și voi faceți altceva...!" Spuse ea incercand sa nu mi-o spună direct ca mă culc cu Lexi de fiecare data când aceasta ne lasă singuri.

"Continua! " am spus când am văzut ca nu mai zice nimic.

"După care Lexi îmi spuse ca de ce nu fac și eu același lucru? Doar nu mă oprește nimeni !"

"Și tu ce i-ai zis?"

"Ca nu pot pentru ca eu nu mi-o trag cu primul barbat care imi iese în cale!" A spus ea și si-a lăsat capul în jos. "Jur ca imediat ce mi-am dat seama ce prostie am scos pe gura am încercat sa o fac sa nu plece dar ea a zis , citez ": Las-o balta Ana! Ai spus exact ceea ce am făcut. Mă crezi o ușuratică, am înțeles! "După care a închis usa camerei trandind-o. Am văzut-o pe geam cum a început sa plângă în timp ce alerga." Spuse Ana cu vocea din ce în ce mai stinsa.

"Offf....Ana !" Am spus și mi-am îmbrățișat nepoata. Știam unde avea sa se duca Lexi pentru ca Acela era singurul loc în care se putea simțit în largul sau.

"Chiar îmi pare rău! " Spuse Ana când ne-am desprins din îmbrățișare.

"Știu! " am zis și ea îmi zambi trist.

"Știi unde este?"

"Da! Acum du-te la Jake și spune-i sa o caute pe Lexi. Nu pot sa mă duc sa o caut eu pentru ca ar aduce multe semne de întrebare elevilor. "Am spus și Ana a aprobat cu o mișcare a capului după care a plecat.

Trebuia sa sper ca Lexi era bine, chiar și cu acel dușman pe urmele ei. Trebuia sa îl chem iar pe Austin ca sa rezolve cazul de la distanta , neatragand prea multa atenție asupra lui.

M-am întins inapoi pe pat așteptând ca Jake sa vina sa îmi zică de situația lui Lexi. Mereu avea sa o facă.

Perspectiva lui Lexi.

Stateam de cateva minute bune în pădure meditând asupra vorbelor Anei. Chiar dacă aceasta nu vru sa mă rănească tot a reușit sa o facă. Mă uram pe mine. Mă uram pentru ca arătăm atât de slaba în fata acestor oameni care emanau putere. Așa eram și eu și Jay. El era cel mai mare milionar din Seattle și eu eram o orfana săracă (,) care știa decât sa plângă din cauza ca părinții îi lipseau. Uneori mă întrebăm dacă Jay se îndrăgostise de mine sau eram doar o jucărie a lui? Când am ridicat capul ca sa privesc minunatul foișor în care mă aflam am văzut o silueta cunoscuta în fata mea. Privirea îmi era încețoșata din cauza lacrimilor și asta mă împiedica să îmi dau seama cine e.

"Probleme în paradis, păpușă? " întreba străinul și imediat m-am ridicat în picioare , tremurând la ceea ce se va petrece în continuare.

"Cum ai scăpat? " l-am intrebat si a început sa rada de bine.

"Cum am putut. Acum am venit sa imi termin planul. Dacă eu nu am reușit sa fiu fericit , nici tu nu vei fi fericita!"Spuse acesta și începu sa se apropie de mine.

"Nu fa ceva ce apoi sa regreți mai târziu! " am zis și el a început sa rada și mai tare , în timp ce eu apropia tot mai mult de mine.

În acest moment regretam ca venisem în acest loc.

"Ce s-a intamplat scumpete? Ti-e frica? Ar trebui. Dacă planul cu incendierea nu a funcționat sper ca acesta sa meargă! " Spuse el și se opri exact în fata mea.

Așteptam ca cineva sa mă fi văzut cum alergam aici și sa vina după mine ca sa mă întrebe ce am. Doar sa știu ca pot scăpa de EL. Coșmarul ce mă bântuia aproape în fiecare noapte. Era acel moment când a încercat sa mă....

The secret (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum