𝑾𝒐𝒂𝒉..

68 9 17
                                    

Bang Chan checked up on changbin, sat next to him in the sofa that changbin had his head between his legs on.

"𝖸𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗆𝖺𝗇?" 𝖻𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗉𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗋𝗎𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗋𝗆 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗉𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄.

"𝖲𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽. " 𝖠𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝖻𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇

𝖡𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗌𝗂𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗎𝗇𝖿𝖺𝗓𝖾𝖽. 𝖨𝗍'𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝖾 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇.

" 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽. 𝖬𝗒 𝗀𝗂𝗋𝗅𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽, 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽. " 𝖧𝖾 𝗋𝖾𝗉𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾.

"𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐. "

"𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐" 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖿𝗋𝗎𝗌𝗍𝗋𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖿𝖺𝖼𝖾

"𝖨 𝗄𝗇𝖾𝗐, 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇. " 

"𝖸𝗈𝗎 𝗄𝗇𝖾𝗐.. 𝖠𝗇𝖽 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗆𝖾. 𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝖽𝗎𝖽𝖾!?! " 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗀𝗈𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝖡𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗁𝖺𝗋𝗌𝗁𝗅𝗒

"𝖨 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌" 𝖡𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗇𝗈 𝖾𝗆𝗈𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗅

"𝖮𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌? 𝖶𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖺 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗂𝖻𝗅𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄!!?! " 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗅𝗈𝗎𝖽𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽

𝖳𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖡𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗌𝗇𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽..



"𝖧𝗈𝗋𝗋𝗂𝖻𝗅𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽?" 𝖻𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉

"𝖧𝖮𝖱𝖱𝖨𝖡𝖫𝖤 𝖥𝖱𝖨𝖤𝖭𝖣? " 𝖡𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗋𝗂𝗌𝖾𝗌 𝗎𝗉 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝖼𝗁 𝖾𝗒𝖾𝖻𝗋𝗈𝗐𝗌 𝗋𝖺𝗂𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽

"𝖣𝖮 𝖸𝖮𝖴 𝖪𝖭𝖮𝖶 𝖧𝖮𝖶 𝖥𝖴𝖢𝖪𝖨𝖭𝖦 𝖧𝖠𝖱𝖣 𝖨𝖳 𝖨𝖲 𝖳𝖮 𝖫𝖨𝖪𝖤 𝖠 𝖦𝖴𝖸 𝖳𝖧𝖠𝖳 𝖧𝖨𝖬 𝖠𝖭𝖣 𝖧𝖨𝖲 𝖢𝖧𝖤𝖠𝖳𝖨𝖭𝖦 𝖦𝖮𝖫𝖣 𝖣𝖨𝖦𝖦𝖤𝖱 𝖦𝖨𝖱𝖫𝖥𝖱𝖨𝖤𝖭𝖣 𝖥𝖱𝖮𝖫𝖫𝖨𝖢𝖪 𝖠𝖱𝖮𝖴𝖭𝖣 𝖠𝖳 𝖸𝖮𝖴𝖱 𝖧𝖮𝖴𝖲𝖤 𝟤𝟦/𝟩 𝖠𝖭𝖣 𝖸𝖮𝖴 𝖧𝖠𝖵𝖤 𝖳𝖮 𝖡𝖤 𝖳𝖧𝖤𝖱𝖤 𝖠𝖭𝖣 𝖲𝖴𝖯𝖯𝖮𝖱𝖳 𝖳𝖧𝖤𝖬?? 𝖮𝖧 𝖠𝖭𝖣 𝖮𝖥 𝖢𝖮𝖴𝖱𝖲𝖤 𝖨𝖥 𝖸𝖮𝖴 𝖳𝖤𝖫𝖫 𝖧𝖨𝖬 𝖳𝖧𝖠𝖳 𝖧𝖨𝖲 𝖦𝖨𝖱𝖫𝖥𝖱𝖨𝖤𝖭𝖣 𝖨𝖲 𝖢𝖧𝖤𝖠𝖳𝖨𝖭𝖦 𝖧𝖤 𝖶𝖮𝖭'𝖳 𝖡𝖤𝖫𝖨𝖤𝖵𝖤 𝖸𝖮𝖴. 𝖤𝖵𝖤𝖭 𝖥𝖱𝖮𝖬 𝖠𝖫𝖫 𝖳𝖧𝖤 𝖧𝖨𝖭𝖳𝖲 𝖸𝖮𝖴 𝖳𝖱𝖨𝖤𝖣 𝖳𝖮 𝖦𝖨𝖵𝖤 𝖧𝖨𝖬, 𝖧𝖤 𝖨𝖦𝖭𝖮𝖱𝖤𝖲 𝖳𝖧𝖤𝖬. 𝖡𝖴𝖳 𝖸𝖮𝖴 𝖣𝖮𝖭'𝖳 𝖶𝖠𝖭𝖳 𝖳𝖮 𝖱𝖴𝖨𝖭 𝖸𝖮𝖴𝖱 𝖥𝖱𝖨𝖤𝖭𝖣𝖲𝖧𝖨𝖯 𝖶𝖨𝖳𝖧 𝖧𝖨𝖬 𝖲𝖮 𝖸𝖮𝖴 𝖲𝖳𝖠𝖸 𝖲𝖨𝖫𝖤𝖭𝖳." 𝗁𝖾 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗈𝗇𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝖿𝗈𝗋𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝗂𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄.

"𝖭𝗈, 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝖺𝗋𝖽 𝗂𝗍 𝗂𝗌. 𝖸𝗈𝗎 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗋𝗎𝗂𝗇𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌𝗁𝗂𝗉 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝗒." 𝖡𝖺𝗇𝗀𝖼𝗁𝖺𝗇𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗌𝗁𝖺𝗋𝗉𝗅𝗒 𝖺𝗍 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇.

𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗉𝗋𝗈𝖼𝖾𝗌𝗌 𝗂𝗍 𝖺𝗅𝗅. 𝖬𝖾𝗆𝗈𝗋𝗂𝖾𝗌 𝗍𝗋𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗌𝖾𝗇𝗌𝖾 𝗇𝗈𝗐, 𝗁𝖾 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗂𝖻𝗅𝖾. 𝖠𝗅𝗅 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖽𝗈 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗌 𝖡𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗂𝖻𝗅𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽. 𝖭𝗈𝗍 𝖻𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇.

"𝖡𝖺𝗇𝗀𝖼𝗁𝖺-" 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗍𝗋𝗂𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝗌𝗈𝖿𝗍𝗅𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝖼𝗎𝗍 𝗈𝖿𝖿

"𝗀𝗈 𝗁𝗈𝗆𝖾" 𝖡𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖺𝗐𝖺𝗒, 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗁𝗋𝗈𝖺𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝗎𝗍𝖼𝗁 𝗎𝗉.

"𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗌𝖾𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒.. " 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖺𝗉𝗈𝗅𝗈𝗀𝗂𝗓𝖾.

"𝖦𝗈 𝗁𝗈𝗆𝖾𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗈𝗍 𝖼𝗁𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗂𝗋𝗅𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗐𝖾𝖺𝗄 𝖺𝗌𝗌 '𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌' 𝖼𝗈𝗇𝖿𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎. 𝖦𝗈. 𝖧𝗈𝗆𝖾" 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖻𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗐𝖺𝗌𝗇𝗍 𝖺𝗌𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇.

𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗁𝗎𝗀𝗌 𝖻𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇, 𝖻𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝗎𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗌𝗍𝖺𝗒𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗎𝗀.

"𝖨𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒, 𝖨 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝖨 𝗄𝗇𝖾𝗐." 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗌𝗈𝖿𝗍𝗅𝗒

"𝖶𝗁𝖺𝗍? 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎? " 𝖡𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗇𝗇𝗈𝗒𝖾𝖽

"𝖭𝗈. 𝖨 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝖨 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗆𝖾. " 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗀𝖻𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗂𝗇 𝖡𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇'𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝖺𝗇𝗀 𝖢𝗁𝖺𝗇'𝗌 𝖾𝗑𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽.

(𝖸𝖠𝖫𝖫 𝖲𝖠𝖸 𝖶𝖧𝖠𝖳 𝖨 𝖣𝖨𝖣 𝖳𝖧𝖤𝖱𝖤 𝖸𝖴𝖱𝖱𝖱)

𝟒𝟕𝟎 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬
𝐕𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐬𝐚𝐝 𝐬𝐨𝐨𝐨𝐨 𝐲𝐚😅🙏🙏🙏 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐥𝐨𝐧𝐠

𝟒𝟕𝟎 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬𝐕𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭'𝐬 𝐬𝐚𝐝 𝐬𝐨𝐨𝐨𝐨 𝐲𝐚😅🙏🙏🙏 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐥𝐨𝐧𝐠

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝑺𝒖𝒏𝒔𝒉𝒊𝒏𝒆 𝒕𝒘𝒊𝒏𝒔✭♡ 𝙷𝚢𝚞𝚗𝚕𝚒𝚡 & 𝙼𝚒𝚗𝚜𝚞𝚗𝚐Where stories live. Discover now