Selamlarr,Gecen bolumde azicik zortlamis olabilirsiniz, (minnacik agziniza sictim) neyse bu bolumde bana sovmeyin sonra okulda carpiliyorum. Vee yorum yapip fikirlerinizi belirtmeyi unutmayin.
☾~♪
Bir bakmışsın ~ Yalın 🎶İyi okumalarr...
(Ertesi gün)
Jungkook'dan:
Dün taehyung ile yazışmamdan sonra yatıp uyumuştum, sabahın köründe jiminin civcivli donunu kaybetmesi bahanesiyle salonun her tarafını normalden daha sesli bir şekilde köşe bucak araması, benim paldır küldür yataktan düşerek uyanmamı sağlamıştı.
Ah benim deli arkadaşım.
Gözlerimi kırpıştırıp birbirine yapışan kirpiklerimi güçlükle araladım. Şu anda uykum olmasına rağmen aşırı derecede karnım acıkmıştı.
Gerinip esneyerek uykumu iyice açmaya çalışırken üstüme atlayan bir cisim ile yerden fırlayarak doğruldum.
"Jimin, Allah seni ne etmesin uyandırmak için atlanır mı öyle sabahın köründe?!"
Birkaç kez gözlerini kırpıştırıp yüzüme baktıktan sonra elini yastığımın altına götürdü, yastığın altından çıkan sarı civcivli donuyla gözlerim şokla irileşti. O oraya nasıl girmiş olabilir?!
"Heh buldum sonunda!"
Rahat bir nefes verirken üzerimden kalkması için onu kolundan hafifçe ittirdim. "Aferin sana şimdi kalk üstümden ya, ezildim iki saattir burada"
Bacaklarımın üzerinde kedi gibi kıvranıp esnedikten sonra koltuktan destek alarak ayağa kalktı.
Üzerimdeki ağırlıktan kurtulduğum için rahat bir nefes verdikten sonra bende tutulan bacaklarım eşliğinde ayağa kalktım.
Hoseok, L şeklindeki koltuğun diğer tarafında koala gibi yorganına sarılmış bir şekilde uyuyordu.
Onu uyandırmak istemediğim için hemen mutfağa doğru parmak uçlarımda yürümeye başladım, bir yandan da jimin'in çıkardığı onca sesin deprem etkisi yaratmasına rağmen hâlâ nasıl uyanmadığını düşünüyordum.
Mutfağa girdiğim anda gördüğüm görüntü ile azım şaşkınlıkla açıldı. "Ulan jimin, ne yaptın mutfağa?!"
12 li yumurta kutusu yerdeydi yumurtalar aklınıza gelebilecek her tarafa saçılmış ve kırılmıştı, bir tanesi de bardakların bulunduğu dolabın üzerindeydi.
"Onu oraya çıkarmayı nasıl becerdin oğlum, iyi ki kendi evim değil yoksa seni öbür mahalleye kadar kovalardım"
Sıkıntıyla karışık sesiyle mırıldandı, "Ya ama ne yapayım, açtım buzdolabını bir baktım hoseok olmayan zekâsını kullanıp yumurtalara düzenek kurmuş, hepsi çat çat düştü bende bir anda olunca tutamadım, ta mutfağın öbür ucundaki dolaba nasıl gitti anlamadım amına koyayım, gerizekalı birde şu bakkaldaki ok yay şeyinden koymuş, herhalde onu götünden vurmamı istiyor!"
Birkaç kez kafamı sağa sola sallayıp sabır dilendikten sonra içeriye hoseok girdi,
iyi insan lafın üstüne.Hoseok, jimin ile kızgın bakışmalarını sürdürürken gözleri birkaç saniye mutfakta dolaştı, kıkırdayınca jimin durur mu, anında üzerine doğru bir hamle yaptı ve hoseok kendini son anda geriye çekerken kovalamacayı da başlatmış oldu. Jimin onu kovalamadan kesinlikle salmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
freak in club, tk'
Fanfiction☾~ "Onca yaptığımdan sonra gitmeni engelleyecek kadar kötü bir insanım..." Okulda ağır zorbalığa uğrayan jeon jungkook, onun zorbası kim taehyung. |Semetae|