Öyle güzel parıldıyordu ki güneş bugün sanki ilk defa doğmuşçasına. Ama sadece Nihale'e özel onun odasındaki perdelerin arasından odasına sızıyordu bu göz alan güzellikteki güneş. Nihal güneş ışıkları sayesinde hafif aralıyordu göz kapaklarını. Mahmurdu hala tam anlamıyla uyanamamıştı.Fakat sonra aklına bugün ki mezuniyet balosu geldi ve fırladı yatağından. Behlülse çoktan uyanmıştı etrafı seyrediyordu balkonundan,birden yüzünde bir tebessüm oluştu.Aklına Nihal'in onu mezuniyete davet edişi gelmişti. Flashback;
2 gün önce kahvaltıdadırlar.Herkes çıkmıştır.Sadece Nihal ve Behlül ordadır.
Nihal:Behlül sana birşey sorucam.
Behlül:Noldu yine cadı.
Nihal:Ya şimdi 2 gün sonra biliyosun mezuniyet balosu varya.
Behlül:Nolmuş o baloya.
Nihal:İşte şimdi kızların hepsinin kavalyesi olur.Dans falan ederler.
Behlül:(tebessümle) Eeee
Nihal:Yani diyorum ki benimde kavalyem olması gerekiyor.
Behlül:Ben napabilirim.
Nihal:Ya aslında kavalyem olmak isteyen çok, yalvarıyolar,ayaklarıma kapanıyolar "Nihal nolur benimle gel" diyede işte bende dedim ki kendi kendime Nihalcim buonurlu vazifeyi bunlar yapamaz.En iyi kim yapar? tabi ki Behlül.
Behlül:Kısacası diyorsun ki kimse beni baloya davet etmedi nolur sen götür :))
Nihal:Hayır diyorum ki böyle güzel bir göreve seni layık gördüm.
Behlül: İyi bakarız, tabi işim çıkmazsa.
Nihal:Ayy nazlanırmışta bak söz sen benim baloma gel bende senin üniversite balon olduğunda çalıştığım yeden izin alıp gelicem tabi sen o zamana kadar bile mezun olamazsan başka.
Behlül:Bak şansını zorluyorsun cadı.
Nihal kalkar ve Behlülün yanına gelir.
Nihal:Tamam tamam özür dilerim
der ve tam yanağından öpecekken Behlül de döner ve dudak dudağadırlar.Nihal utanmışlık hissederken nedense Behlül biraz biraz hoşlanmıştırda. 1- 2 dakika böyle kalırlar.Tabi matmazelin Nihal diye seslenişine kadar.Nihal hemen kendini geri çekmiştir ve sandalyesine oturmuştur.Flashback bitti.
Behlül hala gülüyordur ve bir türlü anlaam veremiyordur" ben nasıl hoşlanabilirim ,delirmişim olmalıyım.O benim kuzenim Nihal.Ama gerçek kuzenim değil.Hem daha önce" diyiverdive sustu.Daha sonra bunları düşünmeksizin giyindi ve kahvaltıya indi.Nihalse üstüne bişeyler geçirip çıktı odasından.Aşağı inmişti.Behlül dahil herkes oradaydı.
Nihal:Herkese günaydın
B,B,A,B,M,F: Sanada Nihal oturarak
Nihal:Matmazel bugün büyük gün biliyorsunuz .
Matmazel:Bilmezmiyim kaç gündür başımın etini yedin.
Herkes gülmeye başlar.Nihal utanmıştır.Yanakları kızarmıştır.Behlülse diğerlerinin aksine hayranlıkla bakıyordur ona.Onun bu halleri çok hoşuna gidiyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkı memnu nihal behlül
ChickLitaşkı memnu ile tanıdığımız nihal ile behlülün farklı hikayesi