Akşam yemeğinden sonra odama çekilmiştim. Dersleri baya boşlamıştım.
Biraz ders çalıştıktan sonra kapım çaldı. İçeri Mete girdi.
" Abla yukarda film izlemek istiyoruz sende gelir misin?"
" Tabiki gelirim ablam,sen çık ben şu soruyu bitirip geliyorum."
Kafa sallayıp çıktı. Yukarda oyun odamız vardı, hem kutu oyunları hemde bilgisayar oyunları vardı. Ayrıca büyük bir televizyon vardı film için. Genellikle abimlerle tatilleri sürekli o odada geçirirdik.
Çok eğlenirdik, uzun zamandır orda vakit geçirmiyorduk baya iyi oldu.
Şu son kimya sorusunu da çözüp, kalktım. Yukarı çıktığım da tüm herkes burdaydı.( Kardeşler olarak anne baba yok)
" Hah Sinem de geldiğine göre başlayabiliriz." Savaş abimin konuşmasıyla ona döndüm.
" İlk ne yapıcaz?"
" Bence ilk film izleyelim, sonra oyun oynarız."
Hepimiz onu onaylayınca film seçmeye çalıştık, ama dikkat çekmek isterim çalıştık çünkü bir türlü filmi seçemedik.
En son Alp abim olaya dahil oldu " bir durun başımı şişirdiniz! Sinem abicim sence ne olsun?"
Yaaa canım abim. Abimi çok sevdiğimi ve hayran olduğumu söylemiş miydim?
Milyon defa söylemiştin Sinem
Sanane iç ses istersen Yüz milyon defa söylerim Alp abim hakediyor
Bak ona bir sözüm yok. Alp abimiz gerçekten hakediyor, resmen hayattaki tüm şansını onun abin olmasıyla harcadın.
Ama değer,tekrar olsa tekrar harcarım. Yaa ben Alp abime bayıldığımı söyle--
"Sinem abicim iyi misin?"
" Heh iyiyim abim, bi an dalmışım. Bence zindan adası izleyelim."
Salih abim hemen söze atladı. " Evet bende o filmi duymuştum, onu zaten izlemek istiyordum onu izleyelim."
Evet, zaten Salih abimin bu filmi izlemek istediğini biliyordum o yüzden bu filmi seçmiştim. Ona tripli olmam onun sevdiği şeyleri gerçekleştirmemi engellemez... O bilmediği sürece.
( Bu arada filmi gerçekten izlemenizi öneririm hem güzel hemde baya ters köşe ben filmin sonunda baya bir ters köşe olmuştum.)
" Tamam o zaman Zindan adası izliyoruz, abur cuburlar nerde?"
Savaş abimin dedikleriyle ona döndüm." Şu arkadaki dolapta olucaktı, getiriyim."
Tam o sırada aklıma Nisa geldi... Acaba onuda çağırmalı mıydık? Sonuçta oda yanlız biz burda hepimiz beraberiz.
" Şey abi... Acaba Nisa' yı da mı çağırsak?"
Abimler bu teklifime baya şaşırdı ve özellikle Savaş abim baya sinirlendi.
" Sinem ailemizi dağıtmaya çalışan, ve bizim kötülüğümüzü isteyen birini yanımıza mı çağırıcaz?"
" Evet ama biz burda hep beraberiz o yanlız."
O sırada Barış abim söze girdi. " Ben onun yanına gittim ama sevgilisiyle konuşuyordu, ve bizimle hiçbir şey yapmak istemediğini söyledi."
Hıh.. şaşırdım mı hayır. Sonuçta bize inanmayıp, direk ona inanan ( Sinan ile Nisanın merdiven olayında Nisa'ya inanmasından bahsediyor.) biri tabikide direk gidip onu çağırıcaktı, ne bekliyordukki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİNEM ( GERÇEK AİLEM)
Genç Kız EdebiyatıGerçek ailem kurgusu ama bazı küçük farklarla Neden Sinem sürekli ezilen ve ona biri bir şey yapınca kolayca affeden hiçbir şey olmamış gibi davranan bir kız olsun. İnsanlara hakketiği gibi davranmak ne zamandan beri saygısızlık oluyor. Şimdiden s...