අපි අතර ගනුදෙනුවක්වත් නැනේ තුහින ..ඩිල් එකකට සෙක්ස් කරන්න එන ස්ල්ට්කෙනෙක්ගෙයි රෙප් වෙන කෙනෙක්ගෙයි අතර ලොකු හිඩසක් තියෙනවා ..
හිඩස අස්සට කැමැත්ත අකමැත්ත කියන එක ලොකුවටම ඔබලා තියෙනවා ..
මගේ අකමැත්ත ..ඔයා මාව අල්ලනවටත් මම අකමැති ...
එක මට වැඩක් නැ විශ් ...
විශ්ගේ ඉණ තදින් මිරිකන ගමන් එයාව මගේ කකුග් දෙක මැද දන ගස්සනකොට විශ් ඔලුව පාත් කරගෙන හිටියේ අඩන්න ඔන්න මෙන්න ..
මම බලෙන් කරොත් කොහොමද කියලා දන්නවනේ ..
විශ්ගේ නිකටට අැගිගකින් තට්ටුවක් දාලා කියද්දි එයා වෙව්ලන අැගිලි වලින් මගේ ඩෙනිම් බට්න් එක අන්බට්න් කරා ..
මගේ ඩෙනිම් එකයි බොක්සර් එකයි දෙකම පාත් කරලා මගේ ඩික් එක විශ් අතින් ශෙක් කරන ගමන් තොල් අතරට අරන් වෙගෙන් තොල් පහරවල් වලින් මාව සනසන්න ගත්තේ වීශ්ට ඉක්මනට එ කරදරෙන් නිදහස් වෙන්න ඔනි කියලා වුනත් එකට පැය බාගේකට වඩා ගියා ...අන්තිම පාර ඉනෙන් ඉස්සිලා විශ්ගේ කට අැතුලෙම මගේ හැගිම් පල්ලන් බස්සපු මම විශ්ගේ තොල් දෙක අැගිල්ලෙන් පිහදාලා එයාව උස්සලා අැදෙන් හාන්සි කරලා එයාගා් ශොට අයින් කරද්දි විශ් හිස් බැල්මෙන් මගේ දිහා බැලුවේ ඔනි දෙයක්කර ගනින් කියන්න වගේ ..
යූවිශ් ගේ කලවා ලග තුවාල වෙලා තියෙන තැන් වල කිුම් එකක් ගාලා අාපහු ශොට අන්දනකොෙ එයා හිස් බැල්මෙන්ම ඉන්නකොට මම යූවිශ්ගේ අතට දාලා තිබ්බ මාන්චුව ගලවලා එයාට අැදුම් දෙක තුනක් දුන්නා ..
වොශ් එකක් දාගෙන අැවිත් නිදාගන්න ...
මම කියද්දි යූවිශ් මගේදිහා බයෙන් වගේ බල බල වොශ් රැම් එකට යද්දි මම අැදෙන් හාන්සි වුනා ..මම තාමත් බාගේට අැදුම් ගලනවගෙන ...
විනාඩියක් දෙකක් ගියාට පස්සේ යූවිශ්ට දාලා තිබුනු යකඩ මාන්චුව අරන් මම එක උඩට උස්සද්දි මගේ කට කොනේ අැදුනේ හිනාවක් ..
දාරේ හොදටම හිරිලා ගිහින් ..
හිරෙන් පැනලා යන්න සැහේන ටුයි කරලා ..