Generál si zavolal Felicitase. Opravdu se mu povedlo spojit se samotným vůdcem Gangu. Podmínky nebyly žádné. Gang jim prostě usiloval o život, a zprávy mluvily jasně...Buď oni nebo my. Generál nepochyboval, že se Zu Bran co nevidět ukáže osobně. A až ten den nadejde, začne poslední bitva.
,, Je to ještě horší, než jsme čekali. Jediná šance je se jim postavit a zničit je jednou pro vždy. Informace od toho chlapce jsou dost zásadní, nejdelší účinek látky je dvanáct hodin. Budeme muset polovat i naše bojovníky v důchdu, pokud toho budou schopni, protože Zu Bran co nevidět přitáhne i s celou armádou. A bude potřeba každého z nás.
Je tu jedna žena, žena, která prý údajně našla něco, co může pomoct některým otráveným, problém ale je, že to bude buď a nebo. Oběť se buď probere nebo zemře, ale pořád je tam alespoň nějaká naděje. Až sem přitáhnou, budou mít zásoby, ona má ale plán, jak ty zásoby zničit. A já mám taky plán, jak možná dostat samotného vůdce. Až sem přijde, založím požár. Je tu jistá šance, že v něm uhoří."
,, Ale to pak hrozí, že uhoříte taky!"
,, Jo, s tím počítám. Ostatní by s tím nikdy nesouhlasili, proto to říkám jen tobě. Musíš odsud do té doby dostat mou rodinu. A pak se jít vypořádat s Unem. Pak převezmeš jednotky."
,, Musí být přece jiné řešení, s tímhle nemohu souhlasit!"
,, To je rozkaz, Felicitasi. Neříkej to ostatním a udělej, co jsem ti řekl." Felicitas jen vrtěl hlavou.
,, Takže vaše řešení je se zabít a vzít s sebou Zu Brana?"
,, Ano, a ty se pak musíš vypořádat s tím Gajdou." Oslovil ho generál jeho pravým jménem. ,, Bude to těžké, ale musíte se pokusit o tohle. Zdržovat boj až do té doby, než z nich vyprchá jejich podpůrná látka."
Další den vyšli kluci ven, a Igor si hrál se svými novými noži.
,, No to je mazlík! A tohle je taky mazlík!" Šermoval s nimi nebezpečně. Při tom útoku se mu oba nože zlomily, a tak si nechal udělat jiné, zcela nové a větší.
,, Nešermuj s nimi tolik a nestrkej si je k obličeji." Napomínal ho Tonda. ,, Proč sis vůbec nechal udělat tak drahé nože s monogramem?"
,, Za výplatu, a proto, že je zbožňuju. Podívej!" Igor mu ukázal, co má na nožích napsané. Na jednom bylo napsáno KRÁL a na druhém ŠÍLENSTVÍ.
,, Král a šílenství?"
,, KRÁL ŠÍLENSTVÍ!" Zařval Igor a několikrát s nimi hodil a protočil je ve vzduchu.
,, Přestaň s nimi házet, přestaň nás tady ohrožovat, ty jeden magore!" Igor vystartoval, a přitiskl čepeli nože s nápisem KRÁL Zbyňovi ke krku.
,, CO BLBNEŠ?" Řval Zbyňa. Tohle už bylo moc! Igor ho držel v kravatě, a druhou rukou ho pevně chytil za vlasy.
ČTEŠ
Hyper Toxic Odboj
AcciónTondovi bylo teprve patnáct, když přišel o své tři bratry, a jeho rodiče podlehli útoku Rabiátů. Zůstala mu jen sestra, která potřebuje pomoct...A tak se rozhodne sám stát členem odboje bojujícím proti oněm Rabiátům, vrahům a travičům. Na své cestě...