~Kalbi durdu. Bu sesin sahibini çok iyi tanıyordu. Tüm vücudu korkuyla titrerken yavaşça gözlerini yumup zar zor yutkundu.
Başına geleceklere hazırdı. Çünkü başına hiç iyi şeyler gelmeyecekti...
Hyunjin bir kere daha konuştu. "Ne yapıyorsun burada?"
Felix derin bir nefes aldı. Arkasına dönüp dönmemek konusunda çok kararsızdı ama alfa zaten sinirliydi, onu daha da sinirlendirmek istemedi.
Yaşlı gözlerle arkasını döndü.
Kollarının arasında tuttuğu kitaba sımsıkı sarılıyordu.
Sesi titreyerek de olsa sonunda cevap verdi. "Kitap almak için geldim."
"Sana buraya gelmemen gerektiğini söylemiştim." Derken Hyunjin adımlamış, omegaya iyice yaklaşmıştı.
Felix'in cılız kolları arasında sarıldığı kitabı tuttu. Zorla elinden aldı. Rafa yerleştirmek içim o tarafa döndü.
Felix başını öne eğdi. Ağlamamak için kendisini zor tutuyordu. "Çok sıkılmıştım." Diye fısıldadı.
Hyunjin oğlana bakmadan konuştu. "Kitap sipariş edebileceğini söylemiştim."
"Param..." sustu, cümlesini devam ettirmedi.
"Hm?" Hyunjin o tarafa doğru döndü. "Paran ne? Yetmedi mi kitaba? Ailenin mal varlığını bilmesem inanacağım."
Felix başını kaldırmadan konuştu. Bir kere söylemişti, geri dönüşü yoktu. "Kartlarımı kapattırmış."
Hyunjin gözlerini yumdu. "Sen de gizlice buraya girip kitap çalmaya karar verdin."
"..."
"Gel otur Felix."
Felix bir anda kafasını kaldırdı. Hyunjin sahiden çalışma masasına gidip oturmuş, oturması için Felix'e karşısındaki sandalyeyi işaret ediyordu.
Kızıp bağıracağını, çağıracağını ya da vuracağını düşünmüştü. Ama Hyunjin, onunla konuşacak mıydı?
Titrek adımlarla gitti, Hyunjin'in işaret ettiği yere oturdu. Ellerini bacaklarının arasına sıkıştırdı. Başını yerden biraz bile kaldırmıyordu.
Hyunjin derin bir nefes alarak arkasına yaslandı. "Baban kartlarını iptal ettiği için kitap alamadın. Ve bunu bana söylemek yerine sana girme dediğim bir yere girdin. Doğru muyum?"
Felix başını aşağı yukarı salladı.
"İletişimde kopukluklar yaşıyoruz."
"..."
"Neden bana söylemedin?"
"Kızarsınız diye..."
"Oradan bakınca bir canavara mı benziyorum Felix?"
"Şey..."
Hyunjin başını sağa sola sallayarak güldü. "Haklısın, bir canavara benziyorum. Okuduğun kitaptan zevk aldın mı?"
Felix başını sağa sola salladı.
Hyunjin devam etti. "Başka kitaplara da baktın mı?"
Felix başını aşağı yukarı salladı.
Hyunjin biraz öne doğru eğildi. "Şimdi sana neden burayı kullanmaman gerektiğini söylediğimi anlıyor musun?"
Felix başını kaldırıp Hyunjin'e baktığında Hyunjin sert de olsa bir tebessümle devam etti. "Burası çalışma odası. Tüm kitaplar da finans ya da siyaset konularını içeriyor. Burada ilgini çekecek bir şey yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purest | Hyunlix [Omegaverse] ✓
FanficFelix tertemiz kalpli, neredeyse saf denilecek kadar masum bir çocuktu. Ailesinin sırf gücü için evliliğe uygun gördüğü kişiyse resmen bir canavardı... [hyunlix, omegaverse, ayarlanmış evlilik, red/yellow flag, yaş farkı] #skz 🥇 16.11.2024 #changbi...