"Noćna avantura u zamku"
Bila je to tiha jesenja noć kada su se Vendi, Jelena, Seka, Ceca i Didi J odlučile na avanturu koja će im promeniti život. Sedele su u malom kafiću u centru grada, gde su često provodili vreme, svaka sa svojim mislima, dok je Didi J prelistavala najnovije modne magazine.
"Šta mislite da odemo do starog zamka na brdu?", pitala je Jelena s osmehom na licu, pokušavajući da zvuči neobavezno, iako je imala skrivene motive. "Kažu da je tamo progonjena kuća, savršeno mesto za... avanturu."
"Avantura, rekoh li ja... avantura!" Vendi je odmah preuzela inicijativu. "Avantura je reč koja potiče iz latinskog 'adventura', što znači dolazak nečega iznenadnog, ali u ovom kontekstu, podrazumeva proaktivnu potragu za transcendentalnim iskustvima koja prelaze okvire naše obične svakodnevice..." Vendi je nastavila monolog, koristeći toliko komplikovanih reči da su svi ubrzo prestali da slušaju.
"Naravno, Jelena," rekla je Seka blago, a onda je lagano prekrstila ruke, da svi vide krstić na njenom zapešću. "Ali prvo moramo da se pomolimo. Da nam Gospod podari mudrost na ovom putu, jer bez vere smo samo izgubljene ovce. Ja bih volela da nas zaštiti od loših duhova, ali naravno, samo one koji su dostojni Njegove milosti. Razumeš, ne možemo svi imati takvu svetlost..."
Jelena je prevrnula očima, ali sa osmehom. "Da, Seko, naravno... U pravu si. Ali hajde da krenemo, vreme je novac, a vreme je, znaš, moj... glavni resurs."
Ceca, koja je do tada ćutala, iznenada je ustala. "Ko vozi? Samo da znate, ako nas uhvate tamo, ja nisam sa vama! Niko ne može da me poveže s ovim!" Pogledala je oko sebe, već smišljajući plan kako da pobegne ako stvari pođu naopako, kao što je uvek uspevala da izvuče sebe iz svake situacije, zahvaljujući svojoj prošlosti koja je naučila da bude oprezna.
"Ja ću voziti!" ponosno je rekla Didi J, zamišljajući kako bi ta noć mogla biti njen trenutak slave. "Možda nas usput neko primeti, znate, i možda dobijem ponudu za neki spot ili reklamu... Ko zna, sve je moguće!" Njen san o bogatstvu i slavi bio je stalna motivacija, a bila je spremna da ga ostvari po svaku cenu. "Jednog dana, biću ja ta koja se vozi u luksuznom autu sa šoferom, samo gledajte!"
Krenuli su ka zamku, i dok su se penjali uz mračan, vijugav put, Vendi je neprestano govorila o istoriji zamka, koristeći toliko komplikovanih izraza da niko nije mogao da je prati. Jelena je jedva slušala, fokusirajući se na sebe i kako će okrenuti ovu avanturu u svoju korist, tražeći način da se predstavi kao liderka grupe kad sve bude gotovo. Seka se povremeno molila u sebi, a Ceca je osmatrala svaki izlaz, spremna da pobegne ako stvari postanu previše opasne.
Kad su stigli do zamka, vrata su škripala dok su ih otvarali. Unutra je bilo mračno, a jedini zvuk bili su njihovi koraci koji su odjekivali kroz hodnike.
"Nešto nije u redu ovde," rekla je Vendi, naglašavajući svaku reč. "Osećam neku... prisutnost, koja transcendentira obične fizičke manifestacije našeg univerzalnog postojanja."
Jelena se nasmejala. "Vendi, niko te ne razume. Samo reci da je strašno, pa da nastavimo dalje."
"Moramo biti pažljivi," rekla je Seka s tonom koji je odavao osećaj superiornosti. "Bog nas je doveo ovde s razlogom, ali samo oni čistih srca će preživeti ovu noć. Neki od nas možda nisu dovoljno pobožni..."
U tom trenutku, začulo se lupanje. Ceca se već pripremala da pobegne, kad je Didi J stala ispred svih, podižući telefon da snimi trenutak. "Ovo će biti viralno!" viknula je. "Samo još malo i biću poznata!"
Vrata su se naglo otvorila i pred njima se pojavila starica. "Vi ste se usuđeni došli ovde?" rekla je tihim, jezivim glasom.
Vendi je pokušala da objasni situaciju, koristeći reči koje ni sama starica nije razumela. Jelena je, naravno, odmah stala napred, tvrdeći da je ona sve organizovala i da je ona lider grupe. Seka je počela da se moli naglas, ubeđena da ih Bog testira, dok je Ceca već tražila najbliži izlaz.
YOU ARE READING
Igra u zamku
FanfictionU jesenjoj tami Beograda, grupa poznatih žena kreće na putovanje koje će ih odvesti na misteriozno i opasno mesto. Vendi, Jelena, Seka, Ceca i Didi J slučajno se okupljaju u starom kafiću, gde ih Jelena poziva na noćnu avanturu do zagonetnog zamka n...