- Kurt -

28 6 3
                                    

Naber nasılsınız?🎀🤍

.
.
.
Boş işler müdürlüğü
Bildirimler açık/kapalı

Jin:
Erkolar kalkın yarın büyük gün.

Yoongi:
Ne saçmalıyon aq sabah sabah.

Jimin:
Kedicik haklı.

Yoongi:
Jimin sus.

Jimin:
Tamam be.

Jin:
Ay boş yapmayın be ezikler.

Hoseok:
Aha başladı.

Jin:
Hoseok geldi güneşim doğdu.

Taehyung:
Ne konuşuyonuz la sabah sabah.

Jin:
Yarın büyük gün diyorum.
Kurtlar sofrası açılıyor diyorum.

Taehyung:
Oha amk o kadar oldu mu?

Jimin:
Lan hatta bu yıl Delta gelmeyecek mi?

Namjoon:
O kadar olmuştur sanırım.

Jin:
Delta benim ağlayın.

Yoongi:
Aynen öyledir.

Jimin:
Kedicik haklı.

*Yoongi adlı kişi,Jimin adlı kişiyi guruptan çıkardı.*

Jin:
PUAHAHHAHAHAHAH.

Taehyung:
Ben gidiyorum burası iyice
Pavyona döndü amk.

Jungkook ile olan iddiamız sona ermişti çünkü kalan sınavlardan ikimizde sayısal olduğumuz için 100 almıştık.Sözel derslerde bize cevapları verdikleri için aynı puanı alıyorduk.Nedense onu uzun bir süredir ne okulda nede dışarıda görebilmiştim ve bu oldukça tuhaftı.Çünkü Jeon her ne kadar çalışkan biri olsada okulda veya etrafta babası yüzünden oldukça tanınan biriydi.

Okuldaki herkesle yatmış olabileceğine karşı dedikodular,fotoğraflar ve akıl almaz derecede mide bulandırıcı şeyler vardı.Tabii ki de bu Jungkook'un sikinde değildi.

Bu yıl herkesin kurdu açıklanacak ve ayrıca yüzyılın deltası gelecekti.Büyük ihtimalle herkes etrafta ben deltayım diye koşacak ama asıl delta geldiğinde boyun eğeceklerdi.

Deltaları bilmezdim.Herkesin anlattığına göre sert ve akıl almaz derecede bir feromon yayarlardı. Bu normal bildiğimiz bir feromon değildi.Bu diz çöktürücek boyun eğdiricek gerekirse öldürebilecek kıvamdaydı.Delta geldiğinde ordunun başına geçicek ve devletin iç ve dış etkinliklerinden sorumlu olacak evi korumalarla kaplanacaktı.

Eh,bir delta olmak kolay değildi.

Her ne kadar en çok delta konuşulsada bir Deltanın eşinin Vita olduğu unutuluyordu.Vita saf bir alfayla kafa kafaya gelecek ama saf,dominant olmayan biriydi.En azından deltasının yanında.Omegaların kurdunun gözü sarı renkli iken Vita'nın gözleri mor olurdu.

Noware Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin