Ben bólintott, és a szemeiben megjelent az az elhatározottság, ami azt jelezte, hogy hajlandó mindent megtenni amit kérek. Az úton hozzám próbáltunk sietni, hogy Alexet minél hamarabb elláthassuk, miközben én próbáltam megnyugtatni Alexet.
"Csak lélegezz mélyeket, Alex! Minden rendben lesz!" – mondtam neki,
Miközben haladtunk a kanyargós úton, próbáltam gondolkodni: mihez kezdjünk? Ha Alex apja megtudja a versenyt ,de ki is Alex apja ezt ki kell derítenem. Még a vezeték nevét sem tudom. De ez volt a legkisebb problémánk jelenleg. Meg kell menteni Alexet.
"Ben! Ki áll a házam előtt?" – kérdeztem.
Ismerem, régi barát. Ő segíthet. – válaszolta Ben sietve.
-De erről senki nem tudhat, ő itt sem jártNem sokkal később már a lakásban voltunk és vártuk ,hogy végezzen Alexel " a barát" .
Az idegen kijött Alextől majd elmondta mit kell tennünk.
-Mivel tartozunk. Kérdeztem az idegent.
-Majd ezt Ben intézi és ezzel elment.
Bementem Alexhez akin látszódott ,hogy a nagy fájdalom miatt nem tud pihenni , de még most nem kaphat fájdalomcsillapítót.-Alex... tényleg jól vagy? Kérlek mondd el... – kérdeztem újra abban a reményteljes hangnemben.
-Már csak egy kicsit szédülök… De minden rendben lesz.
Válaszolta lazán egy fájdalmas mosoly kíséretében; de láttam rajta, hogy nem mond igazat.Ekkor Ben lépett be egy kis bőrönddel. -Itt van az alapfelszerelés, mondta izgatottan.
Belenéztem - benne van néhány kötszer és antibiotikum .
-Ez nem biztos ,hogy elég lesz Ben , valahonnan még tudunk szerezni, ha kell?
Ben csak bólintott és kiment a szobából.-Alex! Csukd be a szemed és próbálj meg pihenni !– kértem tőle halkan; de ő csak némán bólintott ahogy az újabb fájdalomrángás futott végig a testén.
-Itt leszek kint szólj ha bármire szükséged van és Alex néztem rá magabiztosan és bátorítóan mondtam
- itt biztonságban vagy.Majd kiléptem a szobából és Ben dühös arcával találtam szembe magam.
Még ő dühös mikor miatta kellett versenyeznem, mert nem tudok neki nemet mondani.-G ugye tudod ki fekszik épp az ágyadban.
-Ben szerinted ha nem ismertem fel mikor bejött tegnap egy tetoválást kérni, akkor szerinted tudom, hogy ki lehet Alex.
- Vigyázz vele nem az akinek gondolod. Mondja Ben , de foggalmam sincs kire gondoljak. Egy dúsgazdag apuci kicsi fia lehet akihez vonz valami.
-Ben nem tudom ki lehet Alex , mond már el vagy inkább menj innen , mert csak még jobban felhúzol. Mondtam már dühösen, nem tudom mit húzza az agyam Ben , mikor tudja ,hogy ez a nap alapból nehéz nekem.
-G ő nem más fia mint.... és ekkor halottunk a szoba felől valamilyen csörömpölést.
Mindketten a szobafelé rohantunk , majd benyitottam és akkor láttuk ,hogy Alex megpróbált felkelni, de nem sikerült neki, helyette csak az elsősegély dobozt verte le meg az oda készített vizet.
Ben segített Alexet újra kényelmesebb pózba helyezni .
-Alex miért akartál felkelni? Néztem rá ilyedten .-Azért, mert nem akarok bajt hozni a felyedre.
-Nem tudja senki ,hogy te itt vagy Alex nyugodj meg.
-Grace nem ismered az apámat, de ő nem jó ember.
-Miért ki ő ? Maga a sátán mondtam mosolyogva
-Nem ő.. és ekkor csengettek. Ki a fene lehet
-Grace ne nyisd ki kérlek , lehet megtalált az apám.
-Alex nyugi ez csak Hannah lehet , visszahozta Ben kocsiját.
Oda léptem az ajtóhoz és kinéztem a kémlelő nyíláson és igen Hannah volt az.-Hannah örülök, hogy nem kaptak el a zsaruk.
-G egy hajszálon múlt, de nincs semmi gond. Alex ,hogy van?-Fájdalmai vannak , de az apja miatt jobban aggódik, mint hogy pihenjen.
-Miért ki az apja. Kérdezte Hannah kérdő tekintettel.
-Nem tudom épp azt kérdeztem én is tőle, de gyere nézzük meg fent van e még és megkérdezem.Beléptünk a szobába és Alex még mindig nem pihent és ez már aggasztott.
-Alex ,hogy hívják az Apádat? Kérdeztem tőle már aggódva.
-Az apám nem más mint....
VOUS LISEZ
A tetoválások mögött
Roman d'amourTe elolvasnád egy tetováló művész történetét akit az élet megtört és a munkájába menekült. Grace vagyok 30 éves és az elmúlt 10 évem a poklok pokla, míg egynap történt valami... 18+ részeket is tartalmazhat a történet