06.11.24 💫
Bölüm biraz... '😭😢'
Yıldızımıza parlaklık verelim himmen.🥹Okumaya başladığınız tarihi alalımm!!
İyi okumalar dilerim~
___(Kütahya.)
- 23.10.2021 -Yüksel ailesinde, sessiz sedasız bir pazar akşamıydı.
Genç kız, salonun en köşesindeki tekli koltuğa sinmiş telefonuyla uğraşıyordu.
Yarın önemli bir sınavı vardı ve yapacağı tabak için fikir bakınıyordu.Dün ve bu sabah misafirleri vardı. Bu yüzden,neredeyse gün boyu ev işleriyle uğraştığı için vakit bulamamıştı.
Ancak şimdi bakabilecek zaman bulabilmişti."Helin, sofrayı kaldırıver." diyerek seslendi annesi Gülbahar.
Helin, telefonuna öyle bir odaklanmıştı ki annesinin dediklerini duymamıştı bile.
Genç kızın ses vermediğini gören Ali kaşlarını çattı.
"Helin, annen sana sesleniyor!" dedi uyarıcı bir sesle.Helin hızla başını kaldırdı telefon ekranından.
"Efendim..?" dedi gözlerini kırpıltırarak."Sofrayı kaldır." dedi Ali düz bir sesle, gözleri karşısındaki televizyondayken.
"Hande kaldırsa? Önemli birşeye bakıyorumda." dedi nazik bir dille.
"Neden ben kaldırıyorum ya! Yatacağım ben, yarın okulum var!" diyerek çıkıştı kendinden dört yaş küçük olan kardeşi, Hande. Sonrada kalktı ve odasına gitti.
Helin öylece baktı kardeşinin arkasından. Derin bir nefes verip hızla kalktı oturduğu koltuktan.
Aceleyle sofrayı toparladı, ardından eski yerine kuruldu ve fikir bakınmaya devam etti.
Bir süre sonra yeniden Ali'nin sesi duyuldu."Çay suyu koy, Helin."
Helin'in telefon ekranındanki parmağı öylece durdu.
"Koyuyorum hemen..baba." dedi yalnızca. Telefonunu eline alıp kalktı ve mutfağa doğru ilerledi.Mutfağa girmeden kerdeşinin odasına bir bakış attı.Yatmıyordu.Tabletle uğraşıyordu.
Biliyordu zaten,bu saate yatmazdı o.Derin bir nefes aldıp verdi ve mutfağa girdi.Çay suyunu koyup duvar kenarındaki küçük tabureye kuruldu ve birtürlü karar veremediği fikrine, çay suyu kaynayana kadar bakmaya devam etti.
Önemliydi bu sınav onun için.Eğer tadım ve sunumdan geçemezse bir sene daha çalışması gerekecekti.
Zordu aşçılık.
Tekrardan kaptırmıştı kendini bakınmaya.
O kadar odaklanmıştı ki, tırnak kenarlarını kemiriyordu.Ali belirdi bir anda muftakta.Helin'e baktı ve ters bir yüzle ocağa doğru ilerledi, ardından kaynayan çay suyunun altını kapattı.
Yere sert basan ayak sesleri ile bakışlarını babasına çevirdi Helin.
Hızla kalktı ve babasının yanında dikildi."Ben yapayım..baba." dedi kısık bir sesle.
Ali cevap vermedi, yalnızca asık bir yüzle elindeki çaydanlığı sert bir şekilde tezgaha bıraktı ve sinirle muftaktan çıktı.
Helin, titrek bir nefes aldı ve hızla çayı demledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLDÂDE | Yarı Texting
Roman pour Adolescents❝ Bazen Allah; güzeli, daha güzel kılmak için erteler. ❞ (...) Başlangıç; 16/11/24⭐ Bitiş; -