Asi vücudunun sıcaklığından ya da bacaklarının arasındaki ıslaklıktan mıdır bilinmez uyuyamıyordu. Az önce Alaz ona yaklaşmıştı, dokunmuştu hatta öpmüştü ve Asi de buna izin vermişti.
Şimdi Alaz'a gitmeme sebebi neydi peki? Herkes uyuyordu ama Alaz'ın odasının ışıkları açıktı. Gidip Alaz'ın karşısına geçse, üzerindeki her şeyi tek tek çıkartsa, önüne eğilip onun ağzını becermesine izin verse olmaz mıydı? Seslerine insanlar uyanır mıydı acaba? Alaz'ı sonuna kadar içine alsa zevkten aklını kaybederken attığı çığlıklar evdekileri uyutur muydu? Keşke mümkün olsaydı da bunu herkesin gözüne sokabilseydi. Huzur istemiyordu Asi, kaos istiyordu. Buraya da kaos çıkarmaya gelmişti.
Alaz kurbanı olacak, aileyi birbirine düşürecek birkaç dakikalık zevkten mi ibaretti diye düşündü sonra, cevap netti. Alaz ona iyi gelen herhangi bir adamdı. Bir farkı da yoktu.
Alaz iyi sevişen bir adamdı işte, fazlası olamazdı.
Uykusu ağırdı, buna rağmen içinde onun parmaklarını hissedebiliyordu. Buradaydı.
"Alaz, ah!"
Gözlerini açtığında saten geceliğinin boynuna kadar sıyrıldığını gördü, Alaz iç bacağını öpüyordu, hayır emiyordu.
"Bana şu an da git diyebilir misin?" kasıklarına değen dudakları kadınlığıyla buluşmadı. Asi başını olumsuz anlamda iki yana salladı bu, haldeyken ona hayır diyemiyordu.
"Biri gelec-Ah!" bu sefer de dilini içinde hissedince yerinden sıçradı Asi, başını tutup kendine bastırırken Alaz da boşta kalan elini kızın ağzına itti .
"Bizi herkesin görmesini istemiyor musun?" Burnunu klitorisine bastırdı. Asi Alaz'ın elini ağzından çıkartıp memesine getirdi sıktıkça altındaki ıslaklık daha da arttı. Alt kısmında onu adeta yiyen adamın her hareketiyle sesi daha da yüksek çıkarken o gülüyordu, gerçekten de birileri onu duyabilirdi.
"İstiyorum, Ah! Beni becermek için delirdiğini o kızın görmesini istiyorum."
Gülümsedi Alaz. Dudaklarının yerini elleri alırken dilini onu konuşarak çıldırtmak için kullanmaya karar verdi.
"Sen, ah! Sen abinin sevgilisine bunları yaptığın için hastalıklı bir zevk alıyor musun, bunu görmesini ister miydin?"
"Mert piçinin seni bu halde görmesini hayal etmek bile istemiyorum!" Eşofmanını indirip Asi'nin içine girdiğinde artık ikisi de inliyordu.
"Senin hiçbir şeyin- Kalçasına sertçe vurmasıyla inledi Asi. "Ah değilim!"
Üst kata doğru çıkan kişinin yaptığı ses ikisinin de dikkatini dağıtmıştı çünkü Neslihan bas bas bağırıyordu, çok ses çıkartıyorlardı.
"Bundan sonrasını kendin hallet güzelim, benden bu kadar." Alaz Asi'nin dudaklarına sert bir öpücük bırakıp içinden çıkacağı anda Asi yeniden tuttu onu, gidemezdi şu an ona ihtiyacı vardı.
"Devam et lütfen, sessiz olacağım."
Alaz içinde hareketini sürdürürken önüne doğru eğilip fısıldadı. "... beni kovdun."
"Hayır!" dedi Asi inkar ederek. Teknik olarak kovsa da Alaz geri gelmişti ve şuan onunla sevişiyordu değil mi? Gidemezdi.
"Alaz beni istemiyor musun, senin için gelmemi..." zincirinden tutup kendine çekti "bu gece içimde kal."
Kendini sonuna kadar Asi'ye doğru ittikten sonra bir süre geri çıkmadı. Asi onu öpmek istediğindeyse buna izin vermedi.
"Uyan Asi, uyan ve beni düşünmeyi bırak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laison Forbidden -Aslaz
Teen FictionAsi ve Alaz, geçirdikleri tutku dolu geceden sonra Soysalan'larda yeniden karşılaşır. Bu sefer ikisinin de hayatlarında farklı kişilerin olduğu gerçeği onları hiç yapmayacakları şeyleri yapmaya mecbur bırakır.