Flashback 14 years ago
- ააჰ..აჰმ..ააჰ..ჰმმმ..აჰ..მამ..იკო უფ..უფრო...სწრა..ფად. "როდესაც მისი თხოვნა სრულდება თვალებს ატრიალებს სიამოვნებისგან"
ავტოფარეხში მხოლოდ კოტონის პატარა კუთხეში მდგომი ძველი მაგრამ სუფთა დივნის ჭრიალის და 15 წლის სახლიდან გამოპარული სალის და შუგას კვნესის და ოხვრის ხმა ისმის რომლებიც უჩუმრად შუგას ბებიის ლიდას სახლში სექსით კავდებოდნენ. იცოდნენ ამის შემდეგ როდესაც მშობლები შეიტყობდნენ პარასკევს საღამოს სად გაქრნენ მათი შვილები დაერხეოდათ მითუმეტეს იმის შემდეგ რაც ბავშვების ერთად ყოფნის და გრძნობების შესახებ გაიგეს და 2 თვით თვითოეული მათგანი ოთახში გამოკეტილი ჰყავდათ. იკითხავთ ასე რატომ იქცეოდნენო და პასუხი მარტივია ორი დიდგვაროვანი და პატივსაცემი გვარის წარმომადგენელი ოჯახები რომლებიც ერთმანეთს თავიდანვე ემტროდნენ. პარკების და მინების გვარების გაერთიანების მიზეზი შუგა და სალი გახდნენ რომლებიც დიდი წინააღმდეგობის შემდეგ არასრულწლოვნობის გამო მაინც დაინიშნენ და ხელი მოაწერეს ახლა კი ოფიციალურად ცოლქმარნი არიან.
დღეს მათი პირველი სექსი, პირველი ღამე, პირველი ვნება, პირველი სხეულების ურთიერთკავშირი და პირველი გრძნობაა.სალი- ჰმმ...აჰჰ..უფ..უფრო...ღრმად.
შუგა- პატარავ პირველის კვალობაზე ზედმეტად მომთხოვნი და ნასიამოვნები ჩანხარ.
სალი- აჰ...გახვე..წები...უფ..რო..ღრმად მინდა..გი..გრძნო.
შუგა-მაშინ ასე ვქნათშუგამ სალიდან გამოუსვლელად გოგონა ხელში აიყვანა დაჯდა და ზემოდან დაისვა ამის გამო კი შუგას პენისი მთლიანად სალის საშოში აღმოჩნდა, სალის მოძრაობა არ შეეძლო იმდენად სიამოვნებდა შუგას ბიჭის პულსირების შეგრძნება მის შიგნით ასეთ სიღრმეზე. სალიმ შუგას თავი ჩამოადო მხარზე ერთი გააკანკალა და გაათავა ამის გამო საშომ დაპატარავება დაიწყო და შუგას გათავების მიზეზიც ეს გახდა. შუგამ გარეთ გამოსვლა ვეღარ მოასწრო ან არც უნდოდა და სალის შიგ გაუთავა. აწ უკვე დამშვიდებული და შიშველი წყვილი იწყებენ იმაზე ლაპარაკს თუ რა მოხდება ახლა.
YOU ARE READING
Ups! გამოგვიჭირეს (ვანშოთი)
Romanceსალი 28 წლის გოგო რომელიც 15 წლის ასაკში გათხოვდა, შუგა რომელიც ასე ასევე 28 წლის არის და ანა რომელიც 14 წლის არის და დაბადების დღის აღსანიშნავად მშობლები კლუბში წასვლას დაჰპირდებიან მაგრამ გარკვეული მიზეზების გამო მას მხოლოდ დედა გაჰყვება......