Şüphe

363 47 135
                                    


Başlamadan ufak bir soru .. medyaları görebiliyor musunuz?? Yükledikten sonra kırklara karışıyorlar bende..

3 Haziran

Zeynepin evi beğenmesinin üzerinden yaklaşık bir hafta geçmişti. Tadilatla alakalı ne var ne yok uzaktan seçmek zorunda kalsa da iki gün içerisinde kendi gözleriyle göreceği için heyecanlıydı genç kız. Geriye kalan eşyaları gidince seçecekti. Evin temizliği eşyaların gelmesi derken en az bir hafta daha vakitleri olacaktı ne de olsa. Bu süreçte Sadinin ısrarları üzerine onlarda kalmayı kabul etmişlerdi. Cüneydin kabul etmek istememesi Zeynepin dikkatinden kaçmamıştı.

"Kendisini mi koruyor beni mi?"

Feyza yüzünden olduğunu tahmin etse de soramıyordu. Sonuçta varlığından haberi olmaması gerekirdi. Kapı dinliyor sansın istememişti ama içini yiyordu soramamak. Kardeşin var mı? Kaç yaşındasın? sorularını da çoktan aşmışlardı. Öylesine sormuş olmak için çok geçti. Bir haftadır istemese de soğuk davranıyordu Zeynep. Evet hala aynı yatakta yatıyorlardı ama Zeynep elinden geldiğince konuşmalarını kısa ve öz tutuyor, Hatice hanımla olan dersleri bahane ediyordu. Cüneyd de stresini taşınmaya yormuş olacak ki fazla sorgulamamıştı bu durumu. Yeni şehir.. yeni ev ..yeni kurallar.. insanlar..İster istemez gerilmiştir diye düşünüyordu. Cüneyd sadece evini değiştirecekti. Zeynep ise hayatını.

-Yemeyecek misin?

-Hıh?

Zeynep gözüyle tabağa işaret etti.

-Güzel olmamış mı? Yemiyorsun da..

Cüneyd önündeki tabağa bakıp hızlıca karısına döndü.

-Sen yaparsın da güzel olmaz mı sultanım bal gibi olmuş hem de.

Genç adam sözlerini onaylarcasına yemeye başladı.

-Yavaş ye. Boğulacaksın.

Endişeden yüzü vurulan eşine baktı Cüneyd. Yorgun görünüyordu. Üç gündür kocası bile uyuduktan sonra yatıyordu Zeynep. Hatice hanımdan ders alıyordu evet ama abartmıştı da sanki. Yüzü çökmüştü iyice. Ev işi falan derken çok mu yüklenmişti acaba?

-Bu gece bir bardak çay içebilecek miyiz bari birlikte?

Zeynep hemen masadan kalktı.

-Tabi heme-

Cüneyd Zeynepin kolundan tutup yanındaki sandalyeye oturttu.

-Birlikte diyorum ama..

Zeynep gözlerini kaçırdı.

-Hadi amcam varken rahatsız oluyorsun diyordum ama adam gideli iki gün oldu Zeynep. Sesini geçtim gül yüzünü özledim.

-Cüneyd derslerimden vakit-

-Ders mers yok bugün. Hatta vazgeçtim çay da istemiyorum hemen gidip yatıyoruz. Kalk.

-Cüneyd..

-Zeynep kalk dedim.

Zeynep yavaşça ayağa kalktı.

- Sen-

Cüneyd arkasına geçip usulca belinden itmeye başladı eşini. Merdivenlere doğru ilerliyorlardı ki Hatice hanım elinde tepsiyle merdivenlerin başında belirdi. Genç çifte bakıp gülümsedi. Bu gece ders yoktu anlaşılan.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ceviz Ağacı (CünZey)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin