PROLOG

181 3 0
                                    

Ostatnie 5lat było dla mnie bardzo trudne. Rozłąka z moimi przyjaciółmi oraz napisane matury było czymś co codziennie przyprawiało mnie o dreszcze. Jednak po napisaniu matury nie było już tak źle. Prawie każdy przedmiot napisałam na wyżej niż 50%. Zostały mi teraz 2 miesiące przerwy a we wrześniu przeprowadzam się do Alicante miasta Hiszpanii. Aktualnie razem z mamą mieszkam w Londynie. Pewnie zapytacie gdzie ojciec? Zostawił nas 12lat temu. Mnie, mojego brata I matkę. Co prawda płaci alimenty do dziś ale co to zmieni jak nie widziałam go przez 12lat. Zostawił nas dla jakiejś siksy, która srała pieniędzmi. Mój brat Aaron mieszka aktualnie w Alicante, przeprowadził się tam kilka lat temu, ponieważ zaczął studiować. Nie widziałam go już ponad 3 lata bo pokłócił się z matką. Przez te trzy lata zawsze dzwonił ale to nigdy nie było tak jak rozmawianie na żywo.

Już odliczam do września aż wkońcu go zobacze i przytule.

Jeszcze tylko dwa miesiące.

_______________________________

HEJKA KOCHANI!
JAK PODOBA WAM SIE PROLOG?
MAM NADZIEJE, ŻE JAK NA PIERWSZA MOJA KSIAZKE JEST GIT.

DZISIAJ WLECI PIERWSZY ROZDZIAŁ.
O ROZDZIAŁACH BEDE WAM DAWAC ZNAC NA MOIM IG
NAZWA: book.life.laury

MIŁEGO CZYTANIA I MAM NADZIEJE ŻE WAM SIE WSZYSTKO SPODOBA.

Z GÓRY PROSZE O KOMENTOWANIE WSZELAKICH BŁEDÓW LUB NIEPOROZUMIEŃ.

KSIĄŻKA NIE JEST PRZEZNACZONA DLA OSOB PONIZEJ 18 ROKU ZYCIA.
WYSTEPOWAC BEDA SCENY EROTYCZNE, PRZEMOCY LUB SCENY Z BRONIĄ.

BUZIAKI!

Level WeakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz