"Lore lore sen bahma lore loreee" yanımdaki hıyarı kenara iteledikten sonra telefonumla uğraşmaya devam ettim. Tekrar üstüme çullanmasıyla çığlık attım.
"Ay yeter be anam mısın babam mısın yapıştın kaldın malak Çisem" doğrulup yanımda ki koltukta bağdaş kurdu ve tüm dikkatini bana verdi. Ahanında sıçışişko.
Eğer ona bakmazsam bir sonra keser, sanırım, galiba, belki. Ananı ya. Oflayarak telefonumu kapatıp ona baktım.
"Ne var yavru enik ne oldu?" tebessüm ederek bana bakıyordu, gamzelerini yiçem yaa.
"Şey ben çok sıkıldım da şey düşündüm" bir yandan da elleriyle oynuyordu, tamam kesin kabul edecektim belliydi.
"Ne düşündün şekerim" imalı sorumla mala yatıyordum.
"Bana piyano çalmayı bir daha öğretebilir misin?" gözlerim faltaşı gibi açılmış ve kanım çekilmişti.
"No no no aşkom sen o şansını son seferde kaybettin, başka şey iste"
"Ama ama ne yapayım çok zor hem sen"
"He he ben kötü öğretmenim he başka kapıya aşkım" oflayarak kollarını önünde birleştirmişti, sanırım daha da dayanamayacaktım. Parmağımda omzunu dürttüğümde omuzlarını silkmişti.
"Hadi ben çalayım sen söyle o zaman kabul ederim" yine omuz silkmişti.
"İyi sen bilirsin" tam telefonuma bakacaktım ki telefonumu elimden çalmış ve kolumdan çekiştiriyordu. Yerimden gülerek kalktım ve piyanomun başına geçtim.
Piyanoyu tek seven Çisem değildi bir de minnoşum Sufle vardı. Simsiyah tüyleriyle, sapsarı gözleriyle aşık olunası bir kediydi o, asildi, ağırlığı vardı. Çisem in kedisi Şıllık gibi değildi.
Akorunu yaparken Çisem kamerayı ve mikrofonu ayarlamıştı, bense şarkı seçmeye başlamıştım.
"Hazırsan başlıyorum" kafasını sallamıştı ama şarkının ne olduğu görünce durmuştu.
"Emin misin ya da boşver yapma-"
"Çisem kendine gel alt tarafı bir şarkı neyse bak bu olsun mu?" sadece kafa sallamıştı.
Artık parmaklarımın dans etme zamanıydı, beynimin dinlenme, ruhumun uçma zamanıydı.
Fikrimden geceler yatabilmirem
Bu fikri başımdan atabilmirem
Fikrimden geceler yatabilmirem
Bu fikri başımdan atabilmirem
Neyleyim ki sene çatabilmirem
Neyleyim ki sene çatabilmirem
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten alan yaman ayrılık
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten alan yaman ayrılıkUzundur hicrimden kara geceler
Bilmirem ben geldim hara geceler
Uzundur hicrimden kara geceler
Bilmirem ben geldim hara geceler
Buruktur hicrimden kara geceler
Buruktur hicrimden kara geceler
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten ala yaman ayrılık
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten ala yaman ayrılıkÇisemle geçirdiğimiz şu dakikalar mükemmeldi. Onun o kadife sesi, aksanı insanı inanılmaz etkiliyordu. İnsanın içine işleyen gülümsemesiyle bana baktığını hissediyordum. Artık ayaklarımın yere basma zamanıydı, yavaşça gözlerimi açtım ve ona kocaman gülümseyerek baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Olacak Ya?
Юмор"Lore lore sen bahma lore loreee" yanımdaki hıyarı kenara iteledikten sonra telefonumla uğraşmaya devam ettim. Tekrar üstüme çullanmasıyla çığlık attım. "Ay yeter be anam mısın babam mısın yapıştın kaldın malak Çisem" doğrulup yanımda ki koltukta ba...