Η Λάουρα γνώριζε ότι η Ραφαέλλα ήξερε ότι είναι μητέρα της αλλά δεν έλεγε κουβέντα.
Λάουρα- Μακάρι να μου μιλήσει η κόρη μου. Δεν θέλω να μου κρατάει κακία.
Την επόμενη μέρα το πρωί ο Μάξιμος και η Ραφαέλλα ξύπνησαν αγκαλία με τον γιό τους. Ο Μάξιμος τους καλημέρησε με ένα φιλί.
Μάξιμος- Καλημέρα αγάπες μου.
Ραφαέλλα- Καλημέρα Μάξιμε μου. Πάω κάτω στην Αικατερίνη να της πω να μας φτιάξει πρωινό.
Μάξιμος- Τώρα που είπες Αικατερίνη. Αυτή η Βερόνικα θέλει μωρό από τον αδερφό μου τον Φελίπε. Τον έχει τρελάνει.
Η Ραφαέλλα δεν του άπαντησε. Κατέβηκε κάτω στην αυλη μόνη της. Δεν ήθελε να ακούει καθόλου για την Βερόνικα.
Ραφαέλλα- Ως πότε αυτή θα γυροφέρνει την οικογένεια μου? Την έχω βαρεθεί.
Φερνάντο- Γιατί είσαι εδώ έξω τώρα κόρη μου? Ο γιός σου είναι με τον πατέρα του?
Η Ιζαμπέλα πέρασε βιαστικά μπροστά από την Ραφαέλλα και δεν της μίλησε.
Ραφαέλλα- Που πήγαν οι τρόποι σου νεαρή δεσποινίς? Δεν είναι σωστό να μην καλημερίζεις.
Ιζαμπέλα- Αν δεν με αφήσεις να πάω σινεμά με τον Λεονάρντο εγώ δεν σου ξαναμιλάω. Να μιλάς στον γιό σου που κοιμάστε μαζί αγκαλία. Πάω σχολείο τώρα.
Η Δέσπω έτρεξε από πίσω της για να την προλάβει Η Λάουρα είδε την Ραφαέλλα και τον Φερνάντο μαζί και πήγε να μιλήσουν και οι τρείς τους.
Λάουρα- Κοριτσάκι μου θέλουμε να σου μιλήσουμε εγώ και ο Φερνάντο. Φαντάζομαι θα ξέρεις τον λογό.
Ραφαέλλα- Μου είναι δύσκολο το να δεχτώ ότι είστε οι γονείς μου. Είστε τόσο νέοι. Μοιάζουμε συνομίλικοι σχεδόν.
Ο Μάξιμος βρήκε ευκαιρία να ξανακοιμηθεί με τον γιό του. Όταν ξύπνησαν είδε από το παράθυρο την Ραφαέλλα να μιλάει έντονα με τους γονείς της.
Μάξιμος- Που είναι η όμορφη μαμά σου αγόρι μου? Νάτη εκεί με αυτούς. Εύχομαι να μην την κάνουν την μαμά σαν τα μούτρα τους αλλιώς θα πάρω εσένα και την αδερφούλα σου και θα φύγουμε μακρία μωρό μου.
Η Μαλλού ζήτησε από την Δέσπω να της πεί που μένει η κόρη της.
Μαλλου- Πές μου που είναι το μωρό μου τώρα αμέσως.
Δέσπω-Πρώτα θα γίνεις καλά και μετά θα σου πω. Περιμένουμε νέα από τον αδερφό σου τον Μανουέλ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Royal Romance
RomantizmΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...