Summer
Dziś robiliśmy karaoke w stylu Abby! I choć nie była to impreza którą urządziła kiedyś moja mama i ciocia to cieszyłam się strasznie. Kate już od godziny pindrzyła się w swoim pokoju. A ja postanowiłam na sukienkę odchodzącą od mojego letniego stylu, ale Kate twierdziła, że będę wyglądać w niej oszałamiającą i, że Sam padnie przede mną na kolana co było niedorzeczne. Możliwe, że zwierzyłam jej się z moich uczuć do chłopaka. Zareagowała na to piskiem. Sama jednak zwierzyła mi się z tego, że napisała do swojego byłego, że za nim tęskni a on napisał jej, że też! Ale ona nic mu na to nie odpisała i cisza! Cholera a ja byłam ciekawa co stanie się później. I nie sądziłam, że zobaczę to na własne oczy. Była to scena jak w jakiejś komedii romantycznej i aż łezka mi poleciała ale nie będę wam nic zdradzać bo sami się przekonacie! Wracając do mojej sukienki to była to zwykła trochę krótka plażowa dopasowana do ciała czarna sukienka. I fakt wyglądałam ładnie. Postanowiłam jednak spiąć dwa przednie pasemka włosów do tyłu spinką która wyglądała jak hibiskus. Uśmiechnęłam patrząc na efekt w lustrze. Faktycznie było ładnie. Poszłam do pokoju Kate żeby pokazać jej efekt jak wyglądam i sprawdzić jak sytuacja z jej pindrzeniem się. Wyszłam, więc z swojego pokoju i zapukałam do jej drzwi na przeciwko.
- Proszę! - Usłyszałam z środka. Otworzyłam drzwi i zastała Kate na siedzeniu przed lustrem swojej toaletki i kręceniu włosów na lokówce. Kiedy zobaczyła mnie w lustrze odwróciła głowę w moją stronę i uśmiechnęła się. - Wyglądasz w niej lepiej niż ja. No ładnie. Jak Sam ci się dzisiaj nie oświadczy to nie wierzę w miłość.
- Sama przecież jesteś zakochana! I oby dwie dobrze wiemy, że to co mówisz jest nie dorzeczne! - Odpowiedziałam.
- Wcale nie jest niedorzeczne. - Powiedziała uśmiechając się i zaśpiewała kawałek piosenki z durnej komedii romantycznej którą oglądałyśmy nie dawno. - Marry me. Will you marry me? Summer marry Sam. - To ostatnie zmieniła bo w oryginale było ,, Lili marry Jack''. Przewróciłam oczami, ale uśmiechnęłam się.
CZYTASZ
Nasze lato. Spin-Off to było nasze lato ZAKOŃCZONE
Teen FictionKONTYNUAJA ,, To było nasze lato''. Kto by pomyślał, że historia lubi się powtarzać. 19 letnia Summer córka Harrego i Avery postanowiła spełnić swoje marzenie i zostać aktorką. Wyjechała, więc jak kiedyś jej mama do Nowego Yourku ,, miasta w którym...