"အာ့.....က်စ္...”
ဂယူလ့္ေခါင္းတစ္ခုလံုးအံုခဲေနကာ သူ႔တစ္ကိုယ္လံုးကိုင္႐ိုက္ထားသလိုနာက်င္ေနေလသည္...သူ႔နံေဘးခပ္လွမ္းလွမ္းမွာေတာ့ အ႐ွင့္သားရဲ႕ျမင္းရယ္ သူ႔ျမင္းရယ္႐ွိေနေလသည္....
ဟိုဝတ္ရံု႐ွည္နဲ႔ေကာင္ေလး သူ႔ကိုေမွာ္ပညာနဲ႔တုိက္ခိုက္သြားတာ...ဒါဆို အမ္းမေလာ့ကို ေမွာ္ပညာ႐ွင္ေတြဝင္လာၿပီေပါ့....အမ္းမေလာ့မွာ ေမွာ္ပညာ႐ွင္မေျပာနဲ႔ စကားထဲေတာင္ထည့္ေျပာခြင့္မ႐ွိတာ...အခုဘာလို႔ ဒီေကာင္ေလးက အမ္းမေလာ့ကိုေရာက္လာရတာလဲ....တစ္ေယာက္တည္းေတာ့မျဖစ္ႏိုင္ဘူး....
သူအဲ့ေကာင္ေလးကိုသတ္ရမည္...ဒါေပမယ့္ သူဘယ္မွာ႐ွာရမွာလဲ...ဒီေတာႀကီးထဲမွာလား....
ဂယူလ္အမ်ားႀကီးေတြးမိၿပီး ေခါင္းကပိုကိုက္လာသည္...သူေဘးဘီဝဲယာကိုၾကည့္ေနမိေပမယ့္ အေမွာင္ထုသာႀကီးစိုးေနေလသည္...သူ႔ေခါင္းထဲဖ်တ္ခနဲဝင္လာတာက.....
"ထယ္ေယာင္း....ထယ္ေယာင္း....”
ျမင္းလည္း႐ွိသည္...ထယ္ေယာင္းကိုေတာ့ အရိပ္ေယာင္ပင္မေတြ႔ရ....မျဖစ္ဘူး အ႐ွင့္သားကိုေျပာျပရမည္....
ဂယူလ္ထရပ္ကာ ျမင္းႏွစ္ေကာင္ကိုဆြဲလိုက္ရင္း တေရြ႔ေရြ႔ထြက္ခြာလာခဲ့သည္...ဒီလိုလမ္းေလ်ွာက္သာသြားေနရင္ ဘယ္ေတာ့မွ အ႐ွင့္သားဆီေရာက္မွာလဲ....
ဂယူလ့္ဆီကို အလင္းတန္းတစ္ခုက တစ္ေရြ႔ေရြ႔ကပ္လာသည္...သူလက္စြဲေတာ္ဓားကိုထုတ္ကာ သတိႀကီးႀကီးထားလိုက္ၿပီး ေစာင့္ၾကည့္ေနလိုက္သည္...
ထိုအလင္းတန္းက အ႐ွင့္သားရဲ႕ျမင္းဦးေခါင္းနားမွာ ဝဲလည္ကာ အေ႐ွ႕ကေနအရင္ေရြ႔သြားေလသည္...အ႐ွင့္သားရဲ႕ျမင္းမွာ ထိုအလင္းတန္းေနာက္လိုက္ေနတာေၾကာင့္ ဂယူလ္သူ႔ျမင္းေပၚတက္စီးလိုက္ၿပီး အ႐ွင့္သားရဲ႕ျမင္းေနာက္လိုက္လာခဲ့ေတာ့သည္....
ထယ္ေယာင္း ဂယူလ့္ဆီ လမ္းၫႊန္ေပးၿပီးေနာက္ ေဂ်ာင္ကု႐ွိရာဆီျပန္လာခဲ့သည္....အခုသူတို႔ ဆူအင္းၿမိဳ႕ကထြက္ခြာလာခဲ့ၿပီျဖစ္သည္...လမ္းမွာ အိမ္အိုႀကီးတစ္လံုးေတြ႔တာေၾကာင့္ ဝင္နားကာ ဂယူလ့္ကိုေစာင့္ေနၾကသည္ပင္....
YOU ARE READING
💜Destiny of Royal Prince and the blue eyes magician💜
Fiction Historiquejjk & kth 16.9.2023