pt.5

35 4 1
                                    

Bilinmeyen Numara: Uyudun mu sarışın?

Gülümseyerek Jungkook'un telefon numarasını kaydedip mesajına yant verdim.

Jimin: Hayır uyumadım.

Kookie: Hah iyi iyi. Napıyorsun?

Jimin: Eve geldim uzanıyorum. Sen napıyorsun?

Kookie: Bam'a mama verdim. Oturuyorum. Senin yazmanı bekledim de sen yazmayınca dedim sarışını dürteyim.

Jimin: İyi yapmışsın Jungkook. Ben rahatsız etmeyeyim diye yazmak istemedim. 

Kookie: Saçmalama Jimin. Sen beni rahatsız etmezsin. 

Jimin: Bi an öyle düşündüm ya.

Kookie: Bana istediğin zaman yazabilirsin. Sıkıntı yok.

Jimin: Tamamm

Attığım mesajla telefonu masaya koyup zıplamaya başladım. Sonunda Jungkookla konuşuyordum. En önemlisi de beni merak etmesi ve benden rahatsız olmamasıydı. Lisedeki halime dönüşmüştüm. Kendi kendime zıplamaya ve dans etmeye devam ederken telefonuma mesaj bildirim sesi geldi. Anında aldım ve yatakta bağdaş kurdum. Gelen mesajla yutkundum.

Kookie: Anlaştığımıza göre aklıma takılan bir sorun var. Seni yolun kenarında arabanın içinde iyi bir şekilde görmedim. Seni eve getirdiğimde Taehyung ve Jin hyunga iyi olmadığını söyleyecekken neden lafımı kestin?

Jimin: Çünkü iyiydim. O gün çok çalıştığım için yorgun düşmüştüm. Arkadaşlarımı endişelendirmek istemiyordum.

Kookie: Emin misin Jimin?  

Jimin: Eminim Jungkook. Benim de sana bir sorum var. Taemin'in partisinde neden aceleyle çıktın?

Titreyen parmaklarımla mesaja baktım. Anlık gazla sorma isteği gelmişti. Normalde Jungkookla konuşurken çekinen, soru sormaya bile utanan ben aklımca hesap soruyordum. Hesap sorulma denmez de merak etmiştim. Batırdın her şeyi işte Jimin. 

Kookie: Hesap mı soruyorsun sen minik sarışın hahahha. Önemli bir işim çıktı diyelim. Bi ara öğrenirsin.

Jimin: Hesap sormak demeyelim de gerçekten merak etmiştim ve neyi zamanında öğreneceğim? Daha fazla merak ettiriyorsun Jungkook.

Kookie: Şş Jimin sakin. Senin açından fazla merak edeceğin bir şey değil. 

Jimin: Ben senin her şeyini öğrenmek istiyorum Jungkook. (silindi.)

Öyle diyorsan Jungkook.

Kookie: Sahi o zaman sen bana bir söyleyecektin yarıda kalmıştı. Neydi o?

Jimin: Önemli bir şey değil. Belki zamanı geldiğinde öğrenirsin.

Kookie: Kısasa kısas ha sarışın? 

Jimin: Hayır tabiki Jungkook. Ben öyle bir şey yapmam.

Kookie: Yaptın gibi ama olsun. 

Heather | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin