Ιζαμπέλα- Κολλητέ έλα εδω γρήγορα έχω κάτι για εσένα.
Ο κολλητός έτρεξε χαρούμενος στην Ιζαμπέλα. Αυτή του φόρεσε ένα ωραίο κολλάροσ το λαιμό του με το όνομα του. Το σκυλάκι γάβγιζε χαρούμενο. Η Ιζαμπέλα αγκάλισε το σκυλάκι της τρυφερά.
Ιζαμπέλα- Σου πάει πολύ κολλητέ μου. Σε αγαπώ πάρα πολύ.
Η Δέσπω χαιρόταν να βλέπει το κοριτσάκι της τόσο χαρούμενο.
Δέσπω- Αγάπη μου τι χαρούμενη που είσαι με το σκυλάκι σου. Είστε γλυκούληδες και οι δυό πολύ. Αλήθεια με τους γονείς σου είσαι χαρούμενη?
Ιζαμπέλα- Εγώ θα πώ στην μαμά μου να δεχτεί την κόρη του μπαμπά εδώ μαζί με την κυρία που την μεγάλωνει να ζήσουν στο σπιτάκι του κήπου. Έτσι θα την βλέπει και ο μπαμπάς μου κάθε μέρα. Και θα μεγαλώσει με τον αδερφούλη της τον Θίο.
Δέσπω- Άλλο σε ρώτησα εγώ Μπέλα μου. Αν είσαι χαρούμενη με τους γονείς σου. Όχι μόνο με το σκυλάκι σου.
Η Ραφαέλλα τις έβλεπε από μακρία που μιλούσανε. Όντως μοιάζανε αρκετά. Σκεφτόταν αν θα έπρεπε να πεί στην Ιζαμπέλα ότι η Δέσπω είναι η μαμά της. Η Ιζαμπέλα την πρόσεξε και την χαιρέτησε.
Ιζαμπέλα- Η μαμά μας κοιτάζει τώρα και είναι σκεφτηκή. Είναι απόμακρος ο μπαμπάς μαζί της. Του λείπει η κόρη του για αυτό. Για αυτό έγω σκέφτηκα η Ειρήνη να μένει εδώ στο σπιτάκι του κήπου.
Η Βερόνικα ήθελε να προτείνει στην Βαλέρια να κάνουν διπλό γάμο.
Βερόνικα- Θα ήταν ωραίο εγώ και η δίδιμη αδερφή μου να παντρευτούμε την ίδια μέρα. Θα είναι ο γάμος της χρονίας.
Ο Φελίπε θύμωσε που η Βερόνικα έκανε σχέδια γάμου πίσω από την πλάτη του.
Φελίπε- Έπρεπε να περιμένεις να σε ρωτήσω πρώτα. Για ποιό λόγο βιάζεσαι?
Βερόνικα- Δεν καταλαμβαίνω την αντίδραση σου Φελίπε. Δεν θα αφήσω εγώ την Βαλέρια να παντρευτεί πριν από μένα. Προτιμάς ακόμη την χοντρή την Αικατερίνη. Σε αυτήν έκανες πρόταση γάμου αλλασε απέριψε παλιάτσε μου.
ESTÁS LEYENDO
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...