سقط جنین در خانه
سقط جنین در خانه سقط زودرس پزشکی یک درمان پزشکی است که شامل مصرف داروهای خوراکی و واژینال برای سقط جنین در حاملگی کمتر از 9 هفته و 6 روز است.
اگرچه این سند به اصطلاح زن/زن اشاره دارد، اما برای هر کسی که می تواند باردار شود، صرف نظر از اینکه شما به عنوان یک زن شناخته می شوید یا نه، قابل اجرا است سقط جنین در خانه.
https://salamatinews.com/abortion-in-half-an-hour/
مشکلات سقط جنین در خانه و خطرات سقط جنین
سقط جنین در خانه مشکلات (خطرات) در زمان سقط جنین خیلی رایج نیست. خطرات اصلی عبارتند از:
خونریزی بیش از حد (کمتر از 1 در 1000 خطر در سقط های زودرس). این ممکن است نیاز به انتقال خون داشته باشد.عدم موفقیت در سقط جنین و ادامه بارداری (کمتر از 1 در 100 خطر در سقط های زودرس). این ممکن است نیاز به درمان بیشتر داشته باشد سقط جنین در خانه.
https://salamatinews.com/abortion-at-home-with-cytotec/
خطرات بعد از سقط جنین در خانه
احتمال اینکه بعد از سقط جنین دچار مشکل شوید بیشتر است. باز هم این مشکلات رایج نیستند. خطرات اصلی عبارتند از:
بافت باقی مانده (تقریباً 3-6 در 100 خطر، بسته به بارداری). این ممکن است نیاز به درمان بیشتر داشته باشد.عفونت رحم (حداکثر 1 در 10 خطر). این معمولاً به دلیل یک عفونت از قبل موجود است.
سقط جنین در خانه همچنین قبل از درمان غربالگری به شما پیشنهاد می شود. اگر عفونت تشخیص داده نشود یا درمان نشده باقی بماند، ممکن است شدید شود و باعث بیماری التهابی لگن (PID) شود.
برخی از زنان ممکن است پس از سقط جنین دچار ناراحتی عاطفی کوتاه مدت شوند. پس از سقط جنین در مقایسه با زایمان، خطر کمی برای اختلالات سلامت روان افزایش می یابد، اما هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این مشکلات واقعاً توسط سقط جنین ایجاد می شوند، وجود ندارد. آنها اغلب ادامه مشکلات قبل از سقط جنین هستند سقط جنین در خانه.هیچ مدرک ثابت شده ای وجود ندارد که نشان دهد سقط جنین باعث حاملگی خارج رحمی یا ناباروری در آینده می شود.
YOU ARE READING
سقط جنین در خانه
Romanceسقط جنین در خانه %%sep%% برای سقط جنین چی بخورم %%sep%% سقط جنین در نیم ساعت %%sep%% برای سقط جنین چه قرصی بخورم %%sep%% چگونه سقط جنین انجام دهم در خانه