💋 Dream 01 💋

852 13 0
                                    

ම්හ්..... ආ...හ්....... ම්......


නංගී...... මොකක්ද ඔය සද්දේ....


සොරි අයියා...... This is my sex time....


ඔයා නම් හැදෙන්නෑ අංගාරා.... ඔය වයසට කරන දේවල්ද ඔය....


මොකද කියන්නේ අපිදෙන්නත් කරලා බලමුද....


පිස්සුද.... තමුසේ මගේ නංගි.... මෝඩ කතා කියන්න එපා....


නංගී.... ඒක අමතක කරන්න... අද රෑට සුපිරි ෆන් එකක් ගමු....


ඔය කරන ඔලමොට්ටල වැඩ නැවැත්තුවේ නැත්තනම් මං ඩැඩීට කියලා හොස්ටල් දානවා....


නෝ ප්‍රොබ්ලම්.... ගෙදරට වඩා වැඩියෙන් එහෙ ෆන් ගන්න පුලුවන්....


මම එක්සෑම් ලියලා ඉවරවෙනකන් නටනවා තමුසේ.... ඊටපස්සේ මම අල්ලගන්නම්.....


ඕකේ.... ඔයා එක්සෑම් කරන් ඉන්නකෝ......






අයියවත් පිටත් කරලා ඇගේ පටලවන් හිටපු සිල්ක් කෝට්එක පුටුවට විසි කලේ මගේ රයිඩ්එක යන්න....

18+ උන්ට විතරක් සෙක්ස් කරන්න පුලුවන් කියලා සීන් එකක් නෑනේ... අන්න ඒ නිසා මම 16+ වෙච්ච කාලේ ඉදලම තනියම සැප ගන්නවා...

ඒකෙත් අමුතු ආතල් එකක් තියනවා... මගේ රූම්එකේ තියන සෙක්ස් චෙයා එකේ වාඩිවෙලා හැන්ඩ්කෆ්වලින් අත් බැදගෙන එලියේ තිබුන මීඩියම් සයිස් රබර් ඩික් එක පුසී එකට දාලා රයිඩ්එක යන වැඩේ ආපහු පටන්ගත්තා...

පැය බාගයක් විතර ඩික්එක පුසී එක ඇතුලේ උඩ පහල යද්දි ඒකේ කිසිම ආතල්එකක් නැති නිසා බූබ්බ් වලට කිලිප්ස් සෙට් කරලා වයිබ්‍රේට එක උපරිමෙන්ම ඔන් කලා....

අත්වල තියන හෑන්ඩ්කෆ් දෙකත් ගැලෙව්වේ හෙවී රයිඩ්එකක් යන්න.... ඔටෝ වැඩ කරන ඩික්එක සෙට් කරලා ඒක හිමීට පුසීඑකට ඇතුල්කරගත්තා... ඊටපස්සේ ස්මෝල් සයිස් එකේ තියන රබර් ඩික්එක අරන් ඒකත් බැක් එකට ඇතුල්කරගත්තා...

පුසී එකට දාපු ඩික්එක ඔන් කලාම ඒක ඉබේටම ඇග ඇතෝලේ උඩ පහල යනවා... ඒත් එක්කම බැක් එකට දාපු ඩික්එකත් ඉබේටම උඩපහල යනවා....

දැන් තියෙන්නේ ඇති කියලා හිතෙනකන් මේ ෆීලින්ස් එන්ජෝයි කරන්න......

💋 Day Dream 💋 -18+ StoryWhere stories live. Discover now