[7. BÖLÜM]: EKİP

38 13 30
                                    

Karzan'ın İspanyolca sözlerinin çevirileri:

''Esta no es mi primera derrota.'': Bu ilk yenilgim olmaz. 

"Cuando me supliques que te dé órdenes, te lo recordaré, mi amor.": Sana emir vermem için yalvardığında bunu sana hatırlatacağım, aşkım.

Hepinize iyi okumalar. 

Gazel Âlâ

Soğuk suyun altında belki de saatlerce kalarak kafamı toparlamaya çalıştım. Pek işe yaradığı söylenemezdi. Dün Karzan'la konuştuktan sonra odama çekilmiş, saatlerce ihtimalleri düşünmüştüm ve kahretsin, her biri diğerinden daha da karmaşık bir hal almıştı.

Bok çukurunun içine düşmüştüm ve nasıl çıkacağımı bilmiyordum.

Kafamı bunlarla doldurmak istemediğim için suyu kapatıp üstüme bir bornoz aldım. Aynadaki buğulu yansımam kaşlarımı çatmama neden oldu.

Bembeyaz saçların arasına serpiştirilmiş kahvelikler ve mor gözler bana bakıyordu ama ben o kızı tanıyamıyordum. Önceden tek amacım Mavros'u öldürmekken şu anda ne yaptığımı bile bilmiyordum.

Inferno'ya geleli üç gün olmuştu ve ben her geçen gün amacımdan biraz daha sapıyordum.

Derin bir nefes alıp bakışlarımı aynadan çektim. Yatağın üstündeki kıyafetleri üzerime geçirirken sessizdim. Giyinmeyi bitirdiğimde odadan çıkarak terasa yöneldim fakat siyah bir kapının ardından gelen sesler adımlarımı oraya çevirdi.

Derin bir nefes alıp kapıyı açtığımda Zaleo, Rowan, Luca ve Karzan'ı üzerlerinde siyah atlet ya da sporcu tişörtleriyle odada çalıştıklarını gördüm.

Rowan koşu bandındaydı, Luca şınav çekiyordu, Zaleo ağırlık kaldırıyordu ve Karzan da barfiks çekiyordu. Kapıyı açtığım anda hepsinin bakışları bana dönmüştü ve ben de onları izliyordum.

''Ay Kızı.'' dedi Karzan yarım bir sırıtışla. ''Bizi mi özledin?'' Omuz silkerek içeri girdiğimde Luca şınavını bitirerek kenara çekilmiş, su içiyordu.

''Sanmıyorum,'' dedi Karzan'a karşılık olarak. ''Daha çok seni öldürmek için gelmiş gibi bakıyor.''

''Bence hepimizi.'' diye devam etti Zaleo.

''Denemekle yetinir.'' Rowan da olaya dahil olduğunda hiçbirine cevap vermeden Karzan'ın yanındaki bara geçtim. Elimdeki su dolu bardağı kenara koyarak bara asıldığımda ise Karzan bana döndü.

''Bahse var mısın?''

''Zararlı çıkarsın Alessio.'' Dudakları hafif bir küçümsemeyle kıvrıldı.

''Sözlerin bir gün sonun olacak Ay Kızı.'' Bu kez gülen taraf bendim. Ellerimi düzgün bir şekilde barlara koyduğumda Karzan'a kafa salladım. Mesajımı almış olacak ki aynı anda barfiks çekmeye başladık.

Diğerleri ise işlerini bırakmış, bizi izliyorlardı.

Bir süre öylece devam ettik. Otuzlara geldiğimizde Karzan işine şov katarak bir elini arkasına koyup tek eliyle barfiks çekmeye başladı.

''Yorulduysan bırak, fazla rezil olmazsın. Sadece bir süre dalga geçerler.'' Zaleo, Luca ve Rowan'ı kast ederek sözlerini bitirdiğinde onun gibi tek elimi arkama aldım. Karzan kaşlarını çattı.

''Bu gidişle pes eden sen olacak gibisin Karzan.'' Luca'nın sözlerini diğerleri onayladığında Karzan'ın yüzündeki sırıtış silinmek yerine daha da büyüdü.

ÖLÜLER ŞARAP KOKARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin