97. Šaci a její minulost 7

9 2 12
                                    


,,Bylo to moc krásné..s tebou," řekla Šaci tichým hlasem, když ležela na Sándorově hrudi a když poslouchala tlukot jeho srdce i jeho klidný dech.

,,To ano, bylo to překrásné, Šaci," odpověděl Sándor a políbil ji do vlasu. ,,Ještě nikdy jsem nic takového nezažil, jako s tebou," dodal hned na to tichým hlasem a vzal ji přitom za ruku. ,,Jsi nádherná, Šaci a já jsem se do tebe asi zbláznil," řekl do jejich vlasu a potom si dal její ruku k ústům a políbil její dlaň, i hřbet, i všechny konečky jejich nádherných prstů.

,,I já jsem ještě nikdy nic takového, nebo aspoň podobného nezažila, Sándore a děkuji ti za to. Ve tvém náručí jsem dočista zapomněla na to zlé..Byl jsi tak něžný, že na to musím neustále myslet," zašeptala Šaci slabým hlasem a zvedla k němu své toužící oči.

,,Šaci, jsi tak nádherná," řekl hlasem plným vášně a když jeho rty našli její tak ji políbil. Ale ještě předtím zlíbal její čelo, její nádherný nosánek, její ouška, i její obě tváře.

,,Ach, Sándore," zasténala mu Šaci do rtu a když ji Sándor vložil do úst jazyk, tak byla dočista ztracená. Naštěstí si rychle našel svůj protějšek, takže se jejich polibek mohl smyslně rozvinout. ,,Máš kam jít?" zeptal se ji po chvíli Sándor a přitom ji svíral v náručí.

,,Já..ne. Leda že bych se vrátila do nevěstince a to už nechci, takže jediné místo kam bych mohla jít je sirotčinec," odpověděla a lehce ho přitom políbila na rty.

,,Tak pojď se mnou," řekl na její slova a vášnivě ji začal líbat.

,,Já s tebou?" odsekla překvapeně a její oči našli jeho. ,,Ano, ty se mnou," odpověděl Sándor a přitáhl si ji ještě víc k sobě. ,,Šaci, Ach, Šaci," řekl slabým hlasem, když se pak od jejich úst vydal zkoumat další zákoutí jejího těla.

,,Jsem tak ztracený..Pomoc mi najít můj pevný bod," dodal vzrušeným hlasem a od jejího krku, se přesunul dráždit její nádherná plná a pevná prsa.

,,Buď můj záchranný kruh, Šaci. Bez tebe jsem tak ztracený, miláčku," řekl a políbil její nádherné ploché bříško a potom pokračoval k jejímu podbřišku a potom se přemístil k jejím stehnům, které posel drobným polibky a jeho jazyk si razil přímou cestičku, k jejímu ženství i k bodům její největší touhy.

,,Ach, Šaci..Buď mojí láskou..Buď mou nejmilovanější," zašeptal a potom svým jazykem vklouzl do její mušličky.

,,Ach, Sándore!" zasténala Šaci, která se chytla jeho vlasu, když ji svým jazykem tak přejemně dráždil k vášni. ,,Myslím že tady to někomu ještě nestačilo," řekla po chvíli klidným hlasem a když se přesunul opět k jejím rtům, tak položila svou ruku na jeho už opět připravené mužství.

,,Ale já myslím že nejsem jediný, kdo by měl na něco chuť, Šaci," odpověděl a potom se opět přesunul k jejím nohám.

,,Ty jsi tak vlhká kvítečku a ten tvůj nektar je tak sladký," dodal po chvíli, když jeho jazyk opět našel její jeskyňku a když ji dosytnosti ochutnával.  

,,Ach, Sándore..Tak už do mě vejdi," zašeptala Šaci slabě a prohnula se v zádech, když opět jeho jazyk učinil další silný výpad. ,,Chceš mě ve své jeskyňce, Šaci?" zeptal se ji Sándor, který z nenadání přestal a na kterého Šaci hleděla překvapeným pohledem.

,,Ano, chci," odpověděla smyslným hlasem a přitáhla si ho k polibku.

,,Tak už do mě vejdi, Sándore," řekla po chvíli, když opět Sándor svými polibky zasypal její tělo, protože už byla jako v křeči, z toho jak onen okamžik pořád prodlužoval.

,,Tak tedy dobře, jak si přeješ..má..královno," odpověděl s úsměvem na rtu a pak se nad ní položil a jeho úd opět našel její tělo a přivedl jí k té největší spokojenosti jaké byl schopen.

,,Já jsem tvoje..královna?" zeptala se Šaci, překvapeně, když Sándor tvrdě přirazil a pohlédla mu přitom do očí. ,,Ano, jsi..teď už ano a vždycky budeš..Pojd se mnou..já nemohu žít bez tvého těla" odpověděl s hlasem plným vášně a opět do ní silně přirazil.

,,Ach, Sándore..Půjdu s tebou..půjdu s tebou kamkoliv!" vykřikla Šaci a pak se z jich rtu ozvalo spokojené zasténání.

,,U mě budeš mít domov miláčku..A v něm všechno nač si vzpomeneš..Budeš jak v bavlnce a já se budu o tebe starat," řekl když ji pohlédl do očí a pak našel její rty a políbil ji. ,,Já..budu mít domov," vyhrkla Šaci překvapeně a polibek mu oplatila.

,,Ano, budeš," odpověděl na její slova a potom ji políbil na krk. ,,A já tě v něm zahrnu svou láskou..Buď po mém boku, Šaci..Prosím..Buď se mnou," řekl tiše a potom se opět začal v jejím těle jeho úd pohybovat.

,,Lásko!" vykřikl Sándor hlasitě a vyvrchol do ní.

Šaci byla jak v extázi, opojená vášni, v náručí muže, který ji teď vyznal lásku a se kterým by chtěla zůstat, už navždy.. Spokojeně ležely vedle sebe a pozorovaly svítání, po chvíli oba spokojeně usnuly, vedle sebe..spojení láskou, jako jedno tělo.   


Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now