« 1.Bölüm »

26 5 13
                                    

RüzBer Hikayemin İlk Bölümüü.
İyi okumalarrr💫

Yazar'dan

Berra ve Rüzgar Daha 22 Yaşında, 1 Yıldır Sevgiliydiler.Zaten Diğer Hikayelerinden de Nasıl Sevgili Olduklarını Yazmıştım O yüzden Anlatmaya gerek yok.Bir gün Berra Evdeyken Hamile Olduğunu Öğrendi.

Berra'dan

Böyle Bir şey Nasıl Oldu Bende Hala Şoktaydım.O gün Kendimi Rüzgara Bırakmamalıydım.Şimdi Sonucuna Katlamalıyım.Bunu Nasıl Anneme, Babama Açıklıycaktım Hiç bir Fikrim Yok.Gidip Rüzgarla Konuşmaya Karar verdim.Doğrusu Ben Çocuk İstemiyordum.Ama Bu Rüzgarında İsteyip İstemediğine Bağlı.
En Önemlisi Biz daha bile Evli Değildik!?
Hızlıca Hazırlanıp Rüzgarım Evine Doğru gittim.Yavaşça Kapıyı Tıklattım.Birden Rüzgar Kapıyı Açtı.

R: Hoşgeldin Hayatımm. Geçsene İçeri.

B: (Tedirgin Şekilde) Hoşbuldum hayatım.

R: Birşey mi Oldu?

B: Sorma yaa

R: Ya Korkutma Beni Konuşsana Nolduu?

B: Rüzgar, Ş- Şey Ben..

R: Eee¿

B: Ben Hamileyim..

R: NEE? GERÇEKTEN Mİİİ??

B: Şaka Yapıyor gibi Halim mi Var?

R: Olan Her şey O gün Oldu Demi-

B: Galiba..

R: AH KAFAM AHH KENDİMİ TUTAMADIM İŞTEE.

B: Kendine Kızma Ben Kendim Kendimi Sana Bıraktım.

R: Niye Engel Olmadın?? Napıcaz Biz?

B: Bilmiyorum..

R: Ben Aslında Çocuk İsterim. Ailelerimize hamile Olduğunu Söylemeyiz ve Evliniriz. Ama Sende İstersen?

B: Güzel Fikir Aslında Ama Düğün Falan Kolay İşler Değil yaa.Bide Sen Çocuk İstiyorsun Ben Hamile Şekilde Düğün Çekicek Değilim

R: Sen Anne Olmak İstemiyormusun?

B: İstiyorum Tabiki. Ama Kendimi Hazır Hissetmiyorum..

R: Emin Ol Çok Güzel Bir Anne Olucaksın Bende Çok iyi Bir baba.Her Zaman Yanında Olcam Berram.Düğün İstemiyorsan Yapmayız.Düğünsüzde Evlenmek Oluyo Sonuçta.

B: O zaman Ben Aileme Evlenmek İstediğimizi Söyleyecem.Benimle Geliceksin Ve Seni Annem Ve Babamla Tanıştırıcam.Aynı Şekilde Bende Seninle Gelicem.Sende Beni Annen Ve Babanla Tanıştırıcaksın.

R: Hay hay Berra Hanım.Her Zaman Emrinizdeyim :)

B: ( Rüzgara Sarılır)
Evleneceğimize Hala İnanamıyorumm.

R: İnanmalısın Bebeğim.



Şimdilik Benden Bu kadarr.İlk bölüm olduğu için kısa kestim.Diğer bölümler Bundan kat kat daha Uzun olcakk🫶🏻




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~★RüzBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin