Sándor se probudil a překvapeně se polekal, když Šaci neviděl ležet vedle sebe.
Otáčel hlavou a díval se do všech stran, kam dohlédl, ale Šaci nikde. Vstal tedy a začal se oblékat, protože ho postihl zvláštní pocit.. ,,STRACH" řekl si v duchu ,,Co když se ji něco stalo," dodal si a stále se nervózně rozhlížel kolem, ale ona nikde nebyla.
Rozešel se tedy směrem ke skále a vydal se ji hledat.
Po chvíli zaslechl nějaký zpěv a poznal přitom ten hlas. ,,Šaci," řekl si pro sebe a srdce mu poskočilo radostí. Po chvíli objevil ve skále puklinu a tak se vydal za tím hlasem do skály.
Byla to líbezná píseň kterou zpívala, protože její tony stejně jako její hlas se rozléhaly po okolí.
,, Ó Carol, görnyedt a hátad. Gyere ide a sírba örömömre az a macska aki télen járt hozzánk.Ó Carol,újra akarok játszani..Ou, Carol, máš záda schoulený. Přicházíš tu na hrob, mý potěšení. Ten kocour, co chodil v zimně k nám. Ou, Carol, chci si zase hrát.." linulo se líbezně z jejich rtu a Sándor se přistihl jak se na ní usmívá, když ji uviděl zpívající koupat se ve vodě.
Přešel k ní a ona jelikož byla otočená zády, tak si ho vůbec nevšimla a jelikož byl tichý jak myška a ona byla zabrána do svého zpěvu, tak neslyšela ani jeho kroky.
,,Még mindig ül, némán és csak bámul, csak néhány szót mond neked. Abból, ami tetszik most három kettő egy. Még mindig ül, csendben és csak néz többet nem árul el. Ó Carol, ki fogja színezni az arcát..Stále sedí, mlčí a jen civí, řekne ti jen pár vět. Z toho co se líbí, tři, dva, jedna teď. Stále sedí, mlčí a jen kouká, neřekne ti nic víc. Ou, Carol, kdo ti zbarví líc.." řekla a pak chtěla pokračovat, ale náhle ucitila na svém rameni teplý dotek něčí ruky.
Chtěla se otočit, ale nestihla to, protože Sándor si ji hned na to otočil rychle směrem k sobě sám.
,,Šaci," řekl, když ji obejmu a jeho rty, které ihned našli ty její, jí začaly líbat. ,,Sándore," zašeptala Šaci a otočila ho zády ke skále, na kterou ho v tu chvíli přirazila a začala mu polibky oplácet.
Sándor ji chtěl vzít z té studené vody pryč, protože nechtěl aby se nachladila, jenže v tu chvíli když se líbaly, tak mu to najednou bylo jedno, protože on by pro ní riskoval klidně i zápal plic. ,,Ona mu za to stála," řekl si pro sebe a jejich rty se do sebe nořily hlouběji a hlouběji.
,,Sándore...Ach, Sándore," zasténala Šaci do jeho úst a pak mu obtočila nohy kolem jeho boku a když se ji podařilo sundat mu kalhoty, tak navedla jeho úd do svého těla a začala se i spolu s ním pohybovat.
,,Šaci..Ach, Šaci!" vykřikl Sándor a začal laskat její ňadra, která byla vystavená jen jeho pohledu, jako ten nejmajestátnější klenot.
,,Sándore," zasténala potichu jeho jméno a přitom znovu divoce přirazila. Oba byly jak zmámení a Šaci si tuto jízdu na divokém oři, doslova a do písmene užívala. Po jeskyni i po celé skále se rozléhalo jen jejich slastné vzdychání.
Milovaly se oba tak náruživě a s takovou vášní, že jim už ani ta voda, ve které oba byli nepřišla studená a i Sándorovy bylo v tu chvíli jedno že je dočista na kost a kůži promočený.
Hlavní pro něj bylo že byl s ní a že teď byly spolu..Panovala mezi nimi chemie už od prvního pohledu, ale že to nakonec skončí takhle to snad ani Sándor nečekal..Dočista se do ní totiž zamiloval, protože ona byla to co přesně hledal.
A ta vášeň co panovala mezi nimi.
,,Ach, ta vášeň," řekl si Sándor a užíval si ji plnými doušky, stejně tak jako Šaci, která ho teď dočista ovládala.
YOU ARE READING
Poslední Hřích 2
RomanceArpád Draskoči čirou náhodou znovu objeví svou manželku Katalinu, kterou všichni považovaly za mrtvou, včetně jeho. Najdou spolu opět své ztracené city? I Mimi čekají velké věci, protože ji půjde doslova o život. ----------------------------------- ...